מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: הציבור איבד אמון במערכת הפוליטית, רק לנו אפשר להאמין

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר הבוקר (שני) בפתח ישיבת הסיעה כי "הציבור איבד אמון במערכת הפוליטית. בצדק גמור. נמאס לו מפוליטיקאים שמבטיחים ולא מקיימים. הוא פוחד מעוד פוליטיקאים שאומרים שלא יישבו עם נתניהו, ואז רצים לממשלה של נתניהו."

"רק לנו אפשר להאמין כשאנחנו אומרים שלא נשב עם נתניהו" הוסיף לפיד, "תאמינו רק למי שכבר הוכיח לכם שאפשר לסמוך עליו. אנחנו לא נוותר על ערכים בשביל כסאות. הוכחנו את זה, יותר מפעם אחת. ישראל זקוקה להנהגה של אנשים שאפשר לסמוך עליהם. שירגיעו את המערכת. שפותרים בעיות, לא יוצרים בעיות. אם לא נחליף הנהגה אנחנו בדרך למשבר כלכלי."

לפיד ציין כי "אזרחי ישראל צריכים ממשלה שתביא יציבות. שתחזיר את האמון. בלי יציבות אי אפשר יהיה להרים את הכלכלה. בלי אמון לא נוכל להתמודד עם המגיפה ולהוריד את מפלס השנאה. בבחירות האלה, אפשר לנצח. כל המפה הפוליטית השתנתה בשבוע האחרון. יש פה הזדמנות שלא הייתה שנים. בפעם הראשונה מזה שנים, אין כזה דבר יותר הגוש של נתניהו. הוא איבד את הגוש. אם מדינת ישראל רוצה יציבות – יש עתיד היא אי של יציבות. מסביב לשולחן הזה יש שכל, יש אמינות, יש המון ניסיון, ויש את הערכים הנכונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button