חדשות הארץ

תינוק ננעל בשגגה בתוך רכב בצומת צמח וחולץ בשלום

תינוק ננעל הבוקר (שלישי) בשגגה לעיני הוריו במרכז המסחרי בצומת צמח.

רועי דוד ושלמה עוז, כונני סניף טבריה, נענו לקריאה והגיעו למקום. באמצעות ערכת הפתיחה של ידידים שברשותם הם חילצו במהירות את התינוק בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

רועי סיפר: "עם קבלת הקריאה באמצע קריאת תהילים, יצאתי מכיוון טבריה למקום, נסיעה של מספר דקות. מדובר על תינוק כבן שנה שננעל בטעות, מתברר כי מפתחות הרכב נפלו מכיס הז'קט של האמא והשלט נלחץ, דבר שגרם לנעילת הדלתות. ילדה קטנה נוספת מהמשפחה עוד הספיקה לרדת מהרכב ולסגור את הדלת וכך נוצר מצב שהתינוק נעול לבדו בפנים. לוחמי אש שהגיעו בזריזות למקום הבינו את הסיטואציה ובעקבות מזג האוויר הנוח החליטו לחכות לנו על מנת שנפתח בצורה בטוחה ונקייה בלא צורך לשבור חלון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד סיפר רועי: "הפתיחה הייתה מאתגרת בגלל סוג ידית הדלת של דגם הרכב אבל בנחישות הצלחתי לפתוח את הדלת. זו הפעם השלישית שלי לחלץ ילד וזו תחושה שמחה מאוד. המהפך הזה של לראות את חוסר האונים של ההורים ופתאום את השמחה משתלטת עליהם כשאתה מגיע ומחלץ להם את הילד. תודה גם לשלמה שעזב הכול והגיע לסייע בחילוץ".

בידידים קוראים להורים לקחת לידיים את "כלל המפתח" ולהשאיר את מפתחות הרכב אצלם כל העת • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310 • חנוכה שמח!.

צילום: ידידים

Back to top button