משפטי/פלילי

הסתכסך ופתח במרדף לאור יום: תושב אור יהודה מואשם בניסיון רצח

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי בעיר נגד משה חדד (26) ורן יחזקאל (22) הכולל את העבירות הבאות (כל נאשם על פי חלקו בכתב האישום): ניסיון רצח, ניסיון לתקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת נשק, נשיאת נשק, שיבוש מהלכי משפט. עם השניים מואשם גם משה קמר (36) בגין סיוע לאחר מעשה וניסיון להשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, לחדד ויחזקאל היכרות ארוכת שנים עם המתלונן, כאשר במועד לא ידוע הסתכסכו הצדדים. ב- 12 בנובמבר נהג יחזקאל ברכב עם חדד ושני נוסעים נוספים. במהלך נסיעתם הוציא חדד אלה טלסקופית וסכין מטבח ומסר אותם לנוסעים הנוספים ברכב, בנוסף הוציא ממכנסיו אקדח והכניסו חזרה. במקביל לכך, איתר חדד את המתלונן באמצעות הטלפון הנייד שברשותו בשטח ציבורי ברחוב דוד אלעזר באור יהודה.

חדד הורה ליחזקאל לנסוע למקום, הוא איתר את המתלונן, הוציא את האקדח, דרך אותו ויצא מהרכב בריצה, כאשר לאחריו יצאו יחזקאל והנוסעים הנוספים. המתלונן אשר הבחין במתרחש החל להימלט ממקום, בעוד חדד רץ בעקבותיו ומכוון את אקדחו לפלג הגוף העליון של המתלונן במטרה להורגו. במהלך המרדף, ירה חדד לכיוון המתלונן 6 יריות שהחטיאו. במקביל, השליך יחזקאל בקבוק זכוכית לעברו של המתלונן במטרה לפגוע בו, אך גם הוא החטיא את המטרה והבקבוק התנפץ על הכביש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החל משלב זה, המשיך חדד לרדוף לבדו אחרי המתלונן ברחובות הסמוכים במשך דקות אחדות, עד אשר חזר על עקבותיו ונמלט מהמקום תוך שהוא משליך את מעילו וכובעו.

יחזקאל והנוסעים הנוספים עזבו את המקום ברכב, אשר נטשו באחד הרחובות ומשם המשיכו רגלית. בסמוך לכך, פגשו השלושה את קמר בעודו רכוב על קטנוע. משנודע לו על האירוע שהתרחש, הורה להם להמתין. תוך פרק זמן קצר הגיע קמר עם רכבו לאסוף את יחזקאל והנוסעים הנוספים לביתו.

על מנת לסייע להם להימלט מעונש סיפק קמר ליחזקאל ונוסע נוסף טלפון נייד חלופי, הבטיח להעמיד לרשותם רכב ואף יצר קשר עם מספר אנשים והורה להם לפרק מצלמות שברשותם, על מנת למנוע את השימוש בהן כראיה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בר כי "… משיב 1 (חדד), בעטיו של סכסוך, יורה באמצעות אקדח 6 יריות לעברו של המתלונן, וזאת בשעת צהריים, במרכז העיר, כאשר הוא אדיש לעוברי אורח וכלי רכב הנמצאים בסמוך. אך בדרך נס החטיאו היריות את גופו של המתלונן ולא פגעו בעוברים ושבים. … מסוכנותם של המשיבים אינה רק כלפי המתלונן והעדים, אלא אף כלפי כלל הציבור, נוכח דפוסי המסוכנות המובהקים העולים ממעשיהם".

פוענח ניסיון רצח בשכונת רמות בירושלים: החשוד ביצע מעקבים אחר הקורבן, ת...
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button