פוליטי / מדיני

השר דודי אמסלם: היהירות והחוצפה של גב' זילבר חוצה כל גבול

במכתב ששלח שר הדיגיטל הלאומי, חבר הכנסת דודי אמסלם הערב (חמישי) ליעקב קוינט, מנהל רשות החברות הממשלתיות, עונה אמסלם למכתבה של המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר וכותב: "אני רואה בחומרה רבה את העובדה שפקיד במשרד המשפטים, כל פקיד ולא משנה דרגתו ותפקידו, מוצא לנכון להורות לך כיצד לפעול, וכל זה בניגוד לחוק ובבריונות מכוערת. על כן אחזור ואבקש ממך לפעול אך ורק על פי הנחייתי, כפי שבאה לידי ביטוי במכתבי הקודם, עליו הגיבה הגב' זילבר."

השר אמסלם הוסיף כי "היהירות והחוצפה של גב' זילבר, חוצה את כל הגבולות וכל קו אדום אפשרי – מה שבא לידי ביטוי בכך שהיא פונה ישירות לדרגי הביצוע ומנחה אותם לא להקשיב להנחיות השר המופקד עליהם על-פי חוק. בשפת העם זה נקרא פוטש. על פי חוות דעתה של הגב' זילבר מסתבר שהיא ומר מנדלבליט, הם המנהלים שלך באופן מעשי, לא יועצים אלא המחליטים הבלעדיים. לכן, במידה ותחליט שלא לפעול ע"פ הנחיותיי, אני מציע שמעתה ואילך תפנה למנהליך בפועל, הגב' זילבר ומר מנדלבליט, בכל דבר ועניין – בנושא הדירקטורים, לרבות חתימות בשם השר וכל ענייני המנהלות, ההפרטות, תקציב וכיוצא בזה."

תגובה אחת

  1. השר לענינים לא ברורים דודי אמסלם חוצה כל דמיון בתגובותיו האימפולסיביות והמתלהמות. ככל שההגיון שבדבריו הולך ונעלם כך במקביל התוקפנות והאגרסיביות חסרת המעצורים מתעצמת. הויכוח איננו על סמכויות , הויכוח הוא האם שר בממשלה כפוף לחוקי המדינה או לא. נראה לכאורה על פי הבנת הדברים כפי שנאמרים על ידי דודי אמסלם ששר בממשלה עומד מעל לחוק והכפופים לו אמורים לבצע את דרישותיו ללא קשר לחוק ים ותקנות. מקומם של אנשים כמו דודי אמסלם הוא בביתם לא במתחם הציבורי

Back to top button