חדשות הארץ

השר אוחנה וראשי זק"א ישראל הפתיעו את ילדת בת המצווה

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה קיבל הערב (חמישי) בלשכתו יחד עם מנכ"ל המשרד ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי את משלחת ראשי זק"א ישראל לטקס הדלקת נרות וסקירת פעילות הארגון בתחום המבצעי ובפעילות הקורונה.

השר אוחנה שיבח את הפעילות הענפה הנעשית בענווה ובצנעה כמתבקש מאופי המשימה, וביקש להודות בשם המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל למתנדבי הארגון על פועלם למען עם ישראל בזירות אסון קשות ובעבודתם הפרטנית והיומיומית בפעילות הקורונה ותמיכה במשפחות השכול. בטקס השתתפו בין היתר רב ארגון זק"א ישראל הרב חיים הורביץ, יו"ר הארגון ישראל מורגנשטרן, מנכ"ל הארגון חזי שבקס ואיש החסד אליהו ארנד, אשר הודו לשר על פועלו הרב ועמידתו האיתנה למען הארגון, גם בימים טרופים אלו כאשר ספינת הממשלה מיטלטלת.

במהלך הטקס הפתיעו השר וצוות הלשכה במתנת בת מצווה את הילדה רעות סלומון, בתו של אלעד הי"ד שנרצח עם אביו ואחותו לפני שנתיים על ידי בן עוולה בפיגוע אכזרי בליל שבת בישוב חלמיש, שחוגגת בימים אלו בת מצווה ומפאת מגבלות הקורונה נבצר מבני משפחתה לחגוג לה אירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר במעמד: "כמו המכבים שהיו מעטים אבל חזקים גם כיום מדינת ישראל קטנה אבל חזקה ועוצמתית. אני מאחל למשפחת סלומון, שיש לה ילדים כאלה נפלאים שתפרח, שתשגשג ותעלה. אני נפעם מהפעילות הברוכה ואמר לראשי זק"א ישראל: העשייה הברוכה שלכם עם משפחות השכול מרגשת ומאחדת את כל חלקי העם."

לסיום, קיבל לידיו השר מיו"ר הארגון ישראל מורגנשטרן חנוכייה ייחודית עם עיטורי משטרת ישראל וארגון זק"א וזאת כהוקרה על פעילות השר למען רווחת משפחות השכול ומתנדבי זק"א ישראל.

צילום: קובי כץ דוברות זק"א ישראל
צילום: קובי כץ דוברות זק"א ישראל

Back to top button