חדשות הארץ

אלפים מפגינים נגד רה"מ נתניהו בתל אביב ובירושלים

אלפי בני אדם מוחים הערב (שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים ובתל אביב. המחאה מתקיימת השבוע ה- 26 ברציפות, כשאלפים מוחים סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים וכ- 1,000 איש מוחים בהפגנה שאורגנה על ידי התנועה לאיכות השלטון בכיכר רבין בתל אביב. עשרות בני אדם הפגינו גם בגשרים ומחלפים ברחבי הארץ.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

בנוסף, התקיימה הפגנת מחאה סמוך לבית החולים שיבא תל השומר, שם התחסנו ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד בירושלים. כמו כן נחסמו רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן



צילום: קבוצת תיעוד מחאה


מארגון המחאה "אין מצב" נמסר: "בשבוע בו ראש ממשלה עושה יחסי ציבור לחיסון במקום טיפול מקצועי ורציני במשבר הכלכלי והבריאותי שנוצר כאן, בשבוע בו מ"מ מפכ"ל המשטרה מדבר על לחצים פוליטיים אסורים של השר על המשטרה, אנו נצא לרחובות כדי לגרום לממשלה הרעה בתולדות המדינה לסיים את דרכה השבוע".

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

מתנועת הצעירים "קומי ישראל" נאמר כי "נתניהו נכשל באופן מוחלט בניהול משבר הקורונה וגרר מדינה שלמה למגיפה כלכלית ואובדן אמון בממשלה הכי נוראית בתולדות ישראל. הוא שוב עסוק בטריקים ושטיקים בשביל להימלט מבחירות, כי הוא יודע שעם ישראל חכם ויבוא איתו חשבון בקלפי. בשעה שהממשלה והעומד בראשה עסוקים רק בסקרים ובהישרדות פוליטית, אזרחי ישראל הגיעו לפת לחם ועסוקים בהישרדות יומיומית. הגיע הזמן לשים סוף לפארסה הזו ולהחזיר את המנדט לעם. לאזרחי ישראל מגיע ראש ממשלה אחר והנהגה אחרת".

תגובה אחת

  1. שידור חי של הזרקת חיסון נגד קורונה לזרועו של נתניהו על ידי רופאו האישי נראה יותר כשידור בחירות מאשר התעסקות בנושא הקורונה. אגב, רופאו האישי של נתניהו לא ידע לאיזו זרוע להזריק את החיסון. קצת מוזר!!!

Back to top button