משפטי/פלילי

"הדם של הבן שלי מרוח על הכיכר בערד, האבא אחראי על המעשים של הבן שלו"

בית משפט השלום בבאר שבע מקיים בשעה זו (ראשון) דיון נגד עודה אבו ג'ודה על כך שהלין שוהה פלסטינית, שאחד מבניה רצח את חייל חטיבת הנח"ל רון קוקיא ז"ל בפיגוע בערד לפני 3 שנים. אל הדיון היום הגיעו עשרות מתושבי ערד, חברי תנועת "אם תרצו", וחברות פורום אמהות למען לוחמים שבאו לתמוך במשפחת קוקיא.

עוד בטרם הדיון, התפתח עימות חריף בין בועז קוקיא, אביו של רון ז"ל לבין משפחת המחבל: "הדם של הבן שלי מרוח על הכיכר בערד. האבא אחראי על המעשים של הבן שלו. הדם של הבן שלי מרוח על הכביש. לא יהיה כבוד. על הפשע שעשיתם בו הברחתם את האימא של הרוצח פעמיים. היא פלסטינית לא חוקית בארץ."

בועז קוקיא הוסיף עוד כי: "אנו דורשים מהשופט להעניש בחומרה את אבי הרוצח כולל מאסר בפועל. איש זה הביא לכך ששניים מילדיו רצחו חייל צה"ל, בנוסף לעבירות בנייה פוליגמיה והלנת שבחית. לא נשכח ולא נסלח לו לגרימתו לרצח ולכך שאחרי הרצח גרשו את השבח"ית והוא הבריח אותה חזרה פעמיים. בהזדמנות זו אני קורא לפרקליטות המדינה להעמיד לדין את האבא על עבירת הפוליגמיה בגלל הנסיבות החמורות שהובילה עבירה זו. לא יתכן שהפרקליטות האזרחית והצבאית לא יעשו הכול כדי לפגוע בטרור. אני קורא לתושבי הנגב הבדואים והיהודים להחרים את אבי רוצחי רון ולבוא לתמוך בדרישותינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תנועת "אם תרצו"
צילום: תנועת "אם תרצו"

Back to top button