משפטי/פלילי

התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ: הוציאו צו ביניים להסכם בין רה"מ לגנץ

התנועה לאיכות השלטון הודיעה היום (ראשון) כי תעתור בזמן הקרוב לבג״ץ בדרישה להוצאת צו ביניים להסכם הנידון בין נתניהו לגנץ ונוגע למינויים במערכת אכיפת שלטון החוק, בניגוד לדין ולהסכם ניגוד העניינים לו נתניהו מחויב בהיותו ראש ממשלה ונאשם בפלילים, לדברי התנועה.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, אמר: "ראש הממשלה משקר, ולא בפעם הראשונה, לבית המשפט העליון. רק בשבוע שעבר הוא התחייב בפני בית המשפט שלא יעסוק במינויים הקשורים למערכת אכיפת החוק כך שלא יימצא בניגוד עניינים. הבוקר ראינו שהוא משקר לכל רוחב החזית והוא עוסק גם עוסק.

עו"ד שרגא המשיך ואמר: "אבל הבעיה היא בני גנץ – פתי סדרתי שגם הפעם נפל ברשתו של בנימין נתניהו. בני, השתגעת? איך אתה נופל למלכודת הזאת? אלוהים ישמור. פעם נוספת אתה מוכן לוותר על הערכים שלך, על כל הדברים שעליהם התחייבת בפני הבוחר. התחייבת שלא תיתן שיפגעו במערכת אכיפת שלטון החוק ובמו ידיך אתה פוגע במערכת אכיפת שלטון החוק. אנחנו מקווים שבית המשפט העליון יתערב ויוציא צו ביניים שבקשה לו מוגשת ברגעים אלה. אני מקווה שבכך תסתיים הסאגה הזאת. לנתניהו אסור להתעסק בכל מה שקשור למערכת אכיפת שלטון החוק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: התנועה לאיכות השלטון
צילום: דוברות התנועה לאיכות השלטון

Back to top button