משפטי/פלילי

חשד לרצח לאומני: אסתר מורגן נמצאה ללא רוח חיים ביער ריחן בשומרון

אסתר מורגן, אם לשישה, נמצאה ללא רוח חיים לפנות בוקר (שני) ביער ריחן בשומרון. אסתר ז"ל, בת 52 תושבת הישוב טל מנשה בשומרון, יצאה לדברי בני משפחתה לריצה ביער, ונמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות בגופה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א ביצעו בה בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותה במקום.

פאראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אישה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

כוחות משטרה ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה יחד עם כוחות צבא, יחידת הכלבנים לישראל ואזרחים עסקו במהלך הלילה בסריקות לאיתורה, לאחר שהתקבל דיווח מבני משפחתה על היעדרותה. לאחר שנמצאה, חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) אמר: "אסתר הורגן הי"ד, אם לשישה מהשומרון יצאה אתמול מביתה מבלי שוב. היא נרצחה באכזריות, שפכו את דמה רק בגלל שהיא יהודייה. ברגעים אלו ליבנו עם משפחתה. בע״ה נבוא חשבון עם המרצחים, לא ננוח ולא נשקוט עד שהאחראים לרצח המתועב הזה ישלמו את המחיר.

חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד) ספדה: "אנחנו קמים לבוקר קשה עם רצח בשמורת הטבע יער ריחן, שבמועצה אזורית שומרון. אסתר הורגן הי"ד, אם לשישה, אומנית ויועצת זוגית, שיצאה לריצת בוקר, לא שבה למשפחתה בגלל בן עוולה שרוצץ את פניה עם סלע. רשעות כזו לא ברא השטן. אני שולחת תנחומים למשפחה."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button