חדשות הארץ

זהות בחיסון: שתי אחיות תאומות התחסנו היום יחד לקורונה

מורן ולירז קידר, שתי אחיות תאומות מיבנה, העובדות שתיהן במרכז הרפואי קפלן, הגיעו היום (שני) להתחסן נגד קורונה. מורן עובדת כרוקחת בבית החולים ולירז היא ד"ר במכון הגנטי.

מורן מספרת על העבודה בבית המרקחת בתקופת הקורונה: "הלחץ על בית המרקחת בייחוד בגל השני היה גדול, בגלל דרישות שעלו ממחלקות הקורונה השונות. נראה היה שבכל פעם יש תרופה אחרת שהייתה מבוקשת על ידי המחלקות, בניסיון להשפיע על מהלך המחלה בקרב המטופלים".

צילום: המרכז הרפואי קפלן

היא מוסיפה: "אנחנו נדרשים להגיע פיזית למחלקות ולמיון בשביל לבצע הזמנות, ובגלל שאני נמצאת בחשיפה מתמדת למחלקה, היה חשוב לי להתחסן. אני רוצה לצאת מהמצב הזה כמה שיותר מהר, ולשמור על המשפחה וההורים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: המרכז הרפואי קפלן

לירז, אחותה, שעובדת במכון הגנטי שעוסק, בין היתר בבדיקות גנטיות לנשים בהריון, מספרת שבמכון חווים בייבי בום בעקבות הקורונה: "מספר הבדיקות הוכפל, יש הרבה מאוד בדיקות של נשים בהריון ובהריון מתקדם, ואנחנו מייחסים את זה לבייבי בום של הקורונה. בנוסף, יכול להיות שישנן נשים שנמנעו להגיע לבדיקות בגל הראשון, ומגיעות רק עכשיו, והעומס רק הולך וגדל".

היא מסבירה מדוע בחרה להתחסן: "המצב כמו שהוא זה לא באמת חיים. אנחנו לא יכולים להיפגש עם המשפחה. מקווה מאוד שרוב האוכלוסייה תתחסן כדי שעד פסח כבר נוכל לחגוג כמו שצריך".

Back to top button