מומלציםצרכנות

הספר שיוצר זמן איכות וכיף עם הילדים לאבות בשנת 2021

סיימתם כבר את רוב משימות היום עם הילדים. פיזורי גנים, איסופים, טיול אחרי הגן, משחקים בבית, ארוחת ערב, מקלחות ועכשיו רגע לפני השינה הקטנים רוצים סיפור מיוחד לקריאה לפני שירדמו ותוכלו לנוח טיפה מהיום העמוס.

ספר ילדים חדש שמיועד לאבות בלבד מחזק את הקשר בין אבות לילדים בעזרת סיפור שמלמד על חיות וצבעים ומבוסס על טיול אמיתי של מילה עם אבא שלה ברחבי תל אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התקופה האחרונה מצד אחד נתנה לנו המון זמן לבלות עם הילדים אך מצד שני הייתה קשה מאוד להפעלה. הקטנים בגילאי 1-5 דורשים המון תשומת לב והמון ההעסקה, שלא איפשרו להורים לנהל במקביל גם עבודה מהבית וגם טיפול בילד קטן שמתרוצץ בבית.

וככה בין כל התקופה, הצלחנו למצוא משהו אחד שהשאיר טיפה מקום לאופטימיות של תקופה עמוסה עם ספר ילדים מיוחד שמספר את הסיפור האמיתי של טל והבת שלו מילה בזמן שהם מטיילים על האופניים בתל אביב.

 

הכירו את ספר הילדים לאבות 'אבא, מה זה?'

כשקיבלתי לידיים את ספר הילדים כבר התרשמתי, שכן הספר הגיע בתוך קופסה מעוצבת שבתוכה תמצאו את הספר לקריאה הכולל סימניה שעליה כיתוב 'אתה אבא אלוף' – מודה שזה גרם לי להתרגש מעט.
חיש חש, בלי הרבה המתנה, שני הקטנים שלי היו איתי, וכבר עשינו קריאת הרצה לספר – וכולם נהנו.

ספר הילדים אבא, מה זה? מספר על טיול האופניים היומי שטל עושה עם מילה הבת שלו אחרי שהיא מסיימת את הגן. בגילאי שנתיים הקטנים לא מפסיקים לשאול "מה זה?" על כל דבר וטל הפך את החוויה שלהם לסיפור שמילה שואלת לאורך טיול האופניים אבא, מה זה? וטל עונה לה בצורה מצחיקה מלאה בחרוזים.

לאלו מכם שחוששים הספר קצר ואורך כ 3-4 דקות לקריאה – שזה בדיוק הזמן המדוייק לקריאה עם הילדים.

ביקשתי מטל אישור לכתוב כתבה על הספר, וגם לקבל ממנו את הצד שלו בנוגע לספר הילדים שכתב, וזה גם מה שהוא ענה לי בשיחה.

"כתבתי את הספר במהלך תקופת הקורונה באחד הלילות שלקחתי את מילה לישון. נזכרתי בטיולים על האופניים שאנחנו עושים בדיזנגוף, נמל תל אביב, פארק הירקון ובים והחלטתי לשלב את זה בצורה מצחיקה וכיפית לילדים.
הסקרנות של ילדה בת שנתיים לשאול "מה זה?" על כל דבר לא הותירה לי ברירה אלא לכתוב לה ספר במתנה."

את ספר הילדים אבא, מה זה? לא תמצאו בחנויות ספרים לדברי טל, שכן זה ספר בהוצאה פרטית שהופק והודפס במהדורה מוגבלת. אפשר להזמין בקלות באתר www.abamaze.co.il ולבחור בין עותק דיגיטלי או עותק פיזי עם משלוח מהיר

על אף שטל מיקד את הספר לאבות בלבד, הספר יכול לשמש כמובן גם אמהות מופלאות שרוצות להקריא את הסיפור לילדים שלהם או אפילו אמהות שמעוניינות לקנות במתנה ספר ילדים לבעל שיבלה קצת זמן מיוחד עם הקטנים.
הספר מיועד לילדים בגילאי 1-4 אבל באופן אישי, גיליתי שגם ילדים בני 6-7 נהנים מאוד ממנו, היות והם בדיוק לומדים קריאה, וספר ילדים כזה מושלם עבורם לשיפור הקריאה.

אז לכם הורים, אבות ואמהות יקרות, אלו שמעוניינים להזמין עותק של ספר הילדים אבא, מה זה? ניתן להכנס לקישור שמופיע פה ולבצע הזמנה מאובטחת עם משלוח.

מה שכן, טל הדפיס מהדורה מוגבלת לספר הילדים, בשיחה איתו הוא אמר שיש כמות מוגבלת של עותקים – אז אם אתם רוצים לשים יד על ספר ילדים מומלץ ומיוחד כנסו והזמינו עכשיו.

 

אם הגעתם עד לכאן

הורים יקרים, אם אתם מחפשים משהו מיוחד ושונה לכם ולילדים, כזה שאין לכל הילדים או שלא תוכלו למצוא בחנויות או באליאקספרס – אנחנו מבטיחים הנאה מלאה מהספר. אצלינו הילדים לא מפסיקים לבקש לקרוא אותו – ויש לי תחושה שככה זה אצל משפחות רבות.

להזמנת ספר הילדים אבא, מה זה?

שם הספר: אבא, מה זה?
הוצאה: הוצאת אוריון
שנת הוצאה: ספטמבר 2020
כותב: טל דם ארי

Back to top button