חדשות הארץ

עשרות עצורים במחאות בירושלים על הרג הנער בידי שוטרים

עשרות מפגינים נעצרו אתמול (חמישי) במהלך הערב והלילה במחאות ברחבי הארץ בעקבות הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בידי שוטרים במהלך מרדף משטרתי בבנימין.

עורכי דין מארגון חוננו סייעו לעצורים בתחנות המשטרה וייצגו אותם היום בבתי המשפט. בירושלים, נעצרו כ-40 מהמפגינים, כ-15 מהם יובאו הבוקר לדיונים בבימ"ש השלום בעיר, על חלקם מבקשת המשטרה הארכת מעצר. במהלך המחאות בירושלים פונה אחד המפגינים לבית החולים לאחר שנפגע בעת מעצר מאלימות שוטרים אשר גררו אותו על הכביש באלימות. המחאה המשיכה עד השעות הקטנות של הלילה, והשוטרים השתמשו במכתזית במשך שעות ארוכות בניסיון לפזר את המוחים. ע"פ דיווחים המכתזית התיזה לכל עבר ללא הבחנה, גם על מדרכות, עוברי אורח, ילדים ונשים שהפגינו על המדרכות. מוקדם יותר נעצרו מפגינים גם בקרית ארבע, שער בנימין וצפת. מחאות התקיימו גם בשומרון, ברמת גן, בחיפה, באריאל, בגוש עציון ובמוקדים נוספים רבים.

במוצ"ש בשעה 20:00 מתוכננת הפגנה גדולה, מול המשרד לביטחון פנים, מאחורי המטה הארצי בירושלים, בדרישה מהשר אמיר אוחנה להורות על הקמה ועדת חקירה חיצונית שתחקור את התנהלות ימ"ר ש"י ששוטריו הם שגרמו להרג הנער.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יאיר קהתי
צילום: יאיר קהתי

Back to top button