חדשות הארץ

נגעה בכולם: אלפי בני אדם צעדו היום לזכרה של אסתר מורגן ז"ל

אלפי בני אדם מכל הארץ צעדו היום (שישי) בצפון השומרון ויער ריחן המכונה גם "יער האגדות" בו נרצחה בתחילת השבוע בפיגוע אכזרי אסתר הורגן הי"ד.

המטיילים הגיעו מכל רחבי הארץ בין השאר מכפר סבא, רמת גן, רעננה, מאשדוד והשומרון, חלקם יצאו בשיירת רכבים עם דגלי ישראל ממרכז הארץ לבסוף הגיעו לעצרת לזכרה של אסתר ביער ריחן. העצרת והטיולים התקיימו ביוזמת מועצה אזורית שומרון, תיירות שומרון, מרכז סיור ולימוד בשבילנו, גרעין שא – נור המתחדש "הביתה" ובסיוע מיכאל חדד רכז ההדרכה של "בשבילנו", טוביה ברוקנר ויוסי אזרחי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נשא דברים בעצרת וקרא לראש הממשלה לאשר ביום ראשון הקרוב את הכפלת הישוב טל מנשה כתשובה לרצח: "הלב שלנו שותת דם. אנחנו בוכים, אנחנו כואבים, אבל אנחנו לעולם לא מתייאשים" אמר דגן "משפחה שכל מה שמאפיין אותה זה אור, המשפחה ביקשה ממני ומכל מי שהגיע לנחם: אנחנו רוצים להוסיף אור, להוסיף בבניין הארץ, אנחנו עם וותיק שראה הרבה דברים. הוא תמיד ניצח בגלל האמונה שלו בגלל הדבקות שלו, הדבר שמאפיין את ההתיישבות בשומרון ובצפון השומרון בפרט הוא לב גדול ואהבת ישראל גדולה, ואני מצדיע לכל התושבים והתושבות של צפון השומרון: טל מנשה, חיננית, ריחן, שקד, חרמש ומבוא דותן" יוסי דגן המשיך וקרא כי "אנחנו קוראים מכאן לממשלת ישראל לתת את הרוח הגבית והגיבוי למערכת הבטחון להכות בטרוריסטים האלו ובמי ששלח אותם, ואנחנו עומדים כאן וקוראים לממשלת ישראל להודיע היום. ביום ראשון על ההכפלה של טל מנשה לתת תשובה ניצחת למוטיבציה של המנוולים שרוצים לכבות כאן את האור. אנחנו צריכים לתת תשובה ברורה קבל עם ועולם: עם ישראל חי עם ישראל מנצח"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רועי חדי
צילום: רועי חדי

Back to top button