חדשות הארץמבזקים

אישה בת 48 נפלה לאחר שנתקלה בחזיר בר ביער עופר, מצבה בינוני

אישה כבת 48 ממרכז הארץ נפלה לפני זמן קצר (שבת) ונחבלה, כשחזיר בר רץ ונתקל בה, בזמן שטיילה ביער עופר, מזרחית לעין איילה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו לה טיפול רפואי ופינו לבית חולים הלל יפה כשהיא במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובפנים.

פארטמדיק מד"א, אסף תפוחי, סיפר: "האישה שנפצעה הייתה בשטח שלא ניתן היה להגיע עם הניידת טיפול נמרץ, ירדנו עם אלונקה וציוד רפואי מציל חיים וצעדנו כ-ק"מ עד שהגענו לאשה כבת 48 שנפצעה, היא הייתה בהכרה מלאה, והייתה כאובה. היא סבלה מחבלות בפנים ובגפיים, סיפרו לנו שחזיר בר שרץ במהירות, פגע בה והעיף אותה, היא נפלה ונחבלה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל טיפול תרופתי ל ובסיוע יחי' חילוץ של המשטרה הוצאנו אותה מהשטח עם האלונקה ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים, כשמצבה בינוני ויציב."

צילום: יוסי אזולאי תיעוד מבצעי מד"א
צילום: יוסי אזולאי תיעוד מבצעי מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. תיאור לא מדויק של התקלות.. אדם שמטייל לא נתקל בטעות בחזיר בר, חזירת בר תתקוף בנגיחה מי שמתקרב לגורים שלה.. ונגיחה מחזיר שתוקף זה סכנת חיים ממשית, בד"כ הם לא תוקפים, אבל להבדיל מצבועים, זאבים ותנים, שבורחים מבני אדם בוגרים, חזיר אינו חושש כלל מאדם, ויכול להיות תוקפני מאוד שהוא מרגיש מאויים

Back to top button