בריאות

משרד הבריאות "פותחים את הנתיב לחסן בכל נקודה ונקודה בישראל"

משרד הבריאות הודיע לפני זמן קצר (ראשון) כי בכוונתם "לפתוח את הנתיב לחסן בכל נקודה ונקודה בישראל" ומדגישים כי ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש לחיסונים נגד נגיף קורונה ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור. עובדי סלא המסורים עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות והכל תחת בקרה מוקפדת בפיקוח רוקחי צמוד ותחת משל"ט חיסונים במשרד הבריאות.

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות אמר: "אני שמח שנמצא הפתרון לנייד באופן בטוח ויעיל את החיסונים, בלי לפגוע באיכותם. לשמחתי זה מאפשר לנו לחסן במקומות קטנים ומרוחקים, בתי אבות ומוסדות סיעודיים. לעמוד במשימה שלקחנו – לחסן רבים בקצב מהיר".

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "הפטנט הישראלי שמאפשר לחיסון להגיע לכל מקום בארץ. ישבנו במשרד הבריאות וקברנו את הראש איך מגיעים לכל נקודה בארץ, והראש הישראלי לא מפסיק להפתיע: ישראל המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור. עובדי סלא עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות! ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשיחה עם ראשי רשויות הוסיף השר אדלשטיין כי "לצד ניידות החיסונים גם ייפתחו עוד 150 מתחמי חיסונים, מתוך הכרה בחשיבות מתן חיסונים לאוכלוסיות בסיכון, שאינן יכולות להגיע למתחמי החיסונים המרכזיים. שי חג׳ג׳, יו"ר המועצות האזוריות המקומיות, הודה לשר על ההחלטה ואמר כי היא תזרז משמעותית את חיסון האוכלוסיה בישראל.

צילום: דוברות משרד הבריאות
צילום: דוברות משרד הבריאות
צילום: דוברות משרד הבריאות

Back to top button