משפטי/פלילי

מספר בתי עסק בירושלים וסביבתה פעלו בניגוד להנחיות – ונקנסו

מספר בתי עסק ברחבי העיר ירושלים אותרו אתמול (שלישי) על ידי שוטרים לאחר שהפרו הנחיות, וכנגדם נרשמו קנסות בהתאם על סך 5,000 ש"ח:

בשעות הבוקר אותר בדרום העיר עסק לשטיפת מכוניות הפתוח בניגוד להנחיות ובו מספר לקוחות. כנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם. בשעות הצהריים בצפון העיר אותר עסק פועל גם הוא לשטיפת מכוניות ובאותה העת במקום מספר כלי רכב וכ- 10 עובדי המקום וכנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם.

בנוסף, בצהרי היום אותרה מסעדה ביישוב מבשרת ציון בתוכה סועדים מספר אנשים וזאת בניגוד להנחיות צו הבריאות. בתחקור בעליו של העסק מסר כי הוא מודע לכך שהפר את החוק אך עושה זאת מאחר ומרגיש מחויב ללקוחותיו. גם כנגד בעל עסק זה נרשם דו"ח קנס בהתאם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת בפעילות הסברה, מניעה ואכיפת תקנות הקורונה בדגש לאיתור הפרת התקנות, בקרה ופיקוח אחר מבודדים ועסקים אשר אינם מצייתים להוראת תקנות צו הבריאות. משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם יתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור, בדגש לבעלי עסקים, להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button