חדשות הארץ

שר הבריאות: נקבל עוד מיליוני חיסונים בחודשיים הקרובים

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (רביעי) במרפאת "מאוחדת" בקרית ארבע, שהחלה בחיסון האוכלוסייה הזכאית לחיסונים.

בדבריו אמר: "ההתיישבות ביהודה ושומרון היא חוסנה של מדינת ישראל, אנחנו כרגע מחסנים את אלו שהם החוסן של מדינת ישראל. זה מבצע מדהים של כל הקופות בכל רחבי הארץ. דין אחד של קרית שמונה, קרית ארבע או קרית גת. מהיום הראשון לא הסכמתי שהמציאות תהיה שנראה בת"א ובירושלים התחסנות ובפריפריה אנשים יחכו. הקמנו מוקדים אחודים של הקופות. זה עובד מצוין. עוזרים אחד לשני. ערבות של עם ישראל במיטבה. זה השלב החשוב ביותר. מרגע שרוב האוכלוסייה בסיכון תהיה מחוסנת נוכל להתייחס לנגיף אחרת ולומר לו: פוחדים ממך פחות."

צילום: יוסי זמיר, לע"מ

עוד אמר שר הבריאות: "נחסן עד שכל אזרח ואזרחית בישראל שיחפצו בכך יקבלו את החיסון ונחזור לאותה שגרה שלא האמנו עד כמה אנחנו מתגעגעים אליה. בעזרת ה' נגיע לא רק לאור בקצה המנהרה אלא לסיום המנהרה וחזרה לשגרה המבורכת. בימים האחרונים קיבלנו טלפונים מכמה קופות חולים וראשי רשויות שתוך כמה שעות יפוג תוקף החיסונים שאצלם. באישור משרד הבריאות ניתנה הנחיה לנצל את החיסונים האלו כדי לא לזרוק לפח. אבל באותה נשימה ביקשתי להעביר לכל קופות החולים שהמציאות הזאת תצומצם למינימום, כי אין סיבה שמי שבריא וצעיר ניתן לו 2 זריקות לפני שכל האוכלוסיות בסיכון יקבלו. אתם תשמעו פחות מקרים כאלו עכשיו, כי יש כבר מגשים של 100, 200 ו- 500 מנות, אז יש פחות סיכון לבלאי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יוסי זמיר, לע"מ

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן, אמר: "כבוד גדול עבורנו לארח את יואל אדלשטיין שר הבריאות של מדינת ישראל, המדינה המובילה בעולם במתן החיסונים. אי אפשר שלא להתרשם מעבודתו של השר ושל הצוות המיוחד שלו. תושבי קריית ארבע חברון החלו להתחסן וזה אירוע שחיכינו לו המון זמן, אירוע שיוציא אותנו מחושך לאור בעזרת השם, יחד עם זאת חשוב לשמור ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות גם לאחר מתן החיסון הראשון. זו גם הזדמנות לומר תודה לקופת חולים מאוחדת שאירחה את הביקור ופועלת להעניק שירות רפואי מקיף בעניין הקורונה. אנחנו מאחלים בריאות איתנה לכל עם ישראל".

Back to top button