חדשות הארץ

משרד הבריאות: מאומתים לקורונה שהו בטיסות מדובאי

משרד הבריאות הודיע היום (ראשון) כי ב- 8 בינואר שהו מספר נוסעים מאומתים לקורונה בטיסה מדובאי לישראל. הטיסה יציאה בשעה 21:30 ונחתה ב 23:45. פרטי הטיסה: מספר FZ1627, של חברת Fly Dubai.

כל הנוסעים בטיסה זו חייבים להיות בבידוד ולדווח באתר משרד הבריאות על בידוד ביתי. תקופת הבידוד הנדרשת היא 14 ימים מתאריך ה- 8 בינואר ועד ה- 22 בינואר כולל.

ניתן לקצר את תקופת הבידוד ל- 10 ימים, כאשר מתקיימים התנאים הבאים: דיווח על בידוד בית באתר משרד הבריאות, ביצוע שתי בדיקות לקורונה-  בדיקה ראשונה בהקדם ובדיקה שנייה ביום התשיעי מה- 8 בינואר .אם שתי הבדיקות שליליות, תשלח הודעת SMS על קיצור בידוד ביום העשירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, שהו נוסעים מאומתים לקורונה בטיסה מדובאי לישראל בתאריך ה- 6 בינואר. הטיסה יצאה בשעה 13:30 ונחתה בשעה 16:00. פרטי הטיסה: מספר 668, של חברת ישראייר.

באותו היום יצאה טיסה נוספת עם חולים מאומתים לקורונה מדובאי לישראל. הטיסה יצאה בשעה 9:00 ונחתה בשעה 11:30. פרטי הטיסה: מספר FZ1163, של חברת Emirate Sky World.

כל הנוסעים בטיסות אלה חייבים להיות בבידוד ולדווח באתר משרד הבריאות על בידוד ביתי. תקופת הבידוד הנדרשת היא 14 ימים מה- 6 בינואר ועד ה- 20 בינואר כולל.

ניתן לקצר את תקופת הבידוד ל- 10 ימים, כאשר מתקיימים התנאים הבאים: דיווח על בידוד בית באתר משרד הבריאות, ביצוע שתי בדיקות לקורונה-  בדיקה ראשונה בהקדם ובדיקה שנייה ביום התשיעי מה- 6 בינואר. אם שתי הבדיקות שליליות, תשלח הודעת SMS על קיצור בידוד ביום העשירי.

קרדיט: freepik

 
 
 

Back to top button