צרכנות

מהם הטרנדים החמים בתחום המתנות לעובדים?

מארזי "בית" מפנקים לעובדים שחמושים בנעלי בית ולפטופ; ערכות משחק ובישול משפחתיות; מארזי גריל ופיקניק וגם מתנות ארגוניות שמסתכלות באופטימיות על סיום תקופת הקורונה. מה צפוי השנה בתחום המתנות הממותגות לעובדים בארגונים השונים? הנה הטרנדים הלוהטים שכדאי שתכירו:

העובדים שלכם רוצים שתראו אותם, גם מרחוק

אחרי תקופה ארוכה וקשה שבה חצי מהעובדים חול"תו והיתר עבדו במרץ מהבית, אין ספק שאתם מעוניינים להכיר להם תודה. הענקת מתנות לעובדים פירושה תגמול, הערכה וגם זריקת מוטיבציה חשובה: העובדים שלכם רוצים לדעת שאתם רואים אותם ואת פועלם ומעריכים אותם בהתאם. אז מה צפוי השנה בתחום המתנות לעובדים? והאם ישנם טרנדים מעניינים שחותמים את שנת הקורונה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנות מפתיעות לכל תרחיש

כל חברה שמשיקה בימים אלו קטלוג מתנות מקוריות לעובדים, מתבססת על צפי שנכון לכרגע עדיין קשה לחיזוי. שנת 2021 נפתחת עם מבצע חיסונים משמעותי שלאחריו צפויות להסתיים ההגבלות ולפיכך חלק גדול ממקומות העבודה יתמקדו במתנות עם זיקה לפנאי, לחגים המתקרבים והצרכים הארגוניים החדשים עם סיום תקופת הסגר.

טרנדים מתחומי הפנאי והטיולים

אחד הטרנדים השולטים בקטגוריה הוא סיר בישול קטן ואפילו נייד, שמגיע בתוכו עם מספר מוצרים מדליקים כמו שמן זית, קפה איכותי וממרחים. הרעיון מגיע מענף סלי הפיקניק שהפכו לפופולריים בתקופת הקורונה ואפשרו לרבים לצאת לאוויר הפתוח ללא צורך בשמירת מרחק מאחרים.

אפשרות נוספת היא בתחום בישולי החוץ ופעילויות האאוטדור, הכוללת מחבתות טיגון ובישול, רוסטר או מארז ברביקיו שככל הנראה ישלבו בין החזרה לשגרה לבין מתנות העובדים לפסח. עוד אופציה היא קנקן תה מעוצב ומארזי פינוק חורפיים, מחממים, מתוקים ואלכוהוליים שיעודדו את העובדים מהבית בעונה הקרה.

מתנות חגים ממותגות

ט"ו בשבט, פורים ואפילו יום המשפחה עוד לפנינו וזו סיבה מצוינת להשקיע במתנות שמדגישות יותר את ערך המשפחה והבילוי המשותף שהתעצמו עם תקופת הסגר. הטרנדים המקוריים של התקופה הם מארז פיקניק ייחודי, משחקים לכמה משתתפים וגילאים מגוונים, מארזים להכנת פיצה, פלאפל או שקשוקה, תיקי "הפתעה" עם ממתקים ועוד.

לט"ו בשבט ממתינים שפע של מתנות ממותגות מקסימות כמו פחית שתילה אקולוגית, מארזי תה וחליטות, מארזי שתילה, עציצי נוי ועציצי תבלין, מארזי ספלים וחליטות אורגניות ועוד.

ומה לגבי מתנות שרואות עתיד?

אם הארגון שלכם רוצה לפנק, אבל גם להסתכל קדימה, מומלץ שתעיינו בתוך קטלוג מתנות מקוריות לעובדים הכולל מחברות ויומני עבודה ממותגים בחיתוך צורני, מארזי מחברות ועטים מהודרים, לוחות ממותגים לתכנון שבועי, מכתביות ואפילו מארזים ייעודיים לעובדים החדשים שאתם עתידים לקלוט כשהחיים ישובו לקדמותם.

 

Back to top button