צרכנות

היכן כדאי להשכיר מחסנים?

מחסנים להשכרה הפכו בשנים האחרונות לאחד התחומים הפופולאריים והנפוצים בארצנו. הרבה אנשים פרטיים ועסקיים הבינו עד כמה משתלם לשכור שירותי מחסנים להשכרה. באמצעות שירות מחסנים להשכרה, ניתן לשכור לתקופה קצרה או ארוכה את החפצים מבלי ולהיות בראש שקט עד שמסתדרים ולוקחים אותם בחזרה. לכן אין זה פלא שיותר ויותר אנשים נוהגים להשתמש בשירותים אלו וחוסכים לא מעט כאבי ראש, זמן וכסף.

Depositphotos

היכן כדאי להשכיר מחסנים להשכרה בעיר או מחוץ לעיר?

אם אתם צריכים מחסנים להשכרה בתקופה הקרובה ואתם גרים בעיר, תוכלו ליהנות ממחסנים להשכרה באזורי תעשייה וכן באזורים נגישים שקרובים אליכם. לעומת זאת אם אתם גרים מחוץ לעיר, תוכלו למצוא מחסנים להשכרה במושבים או קיבוצים שונים. אך חשוב לקחת בחשבון בעת חיפוש מחסנים להשכרה שמחסנים אשר נמצאים במרכז העיר בין אם זה באזורי תעשייה או במרכז עצמו יעלו לכם יותר מאשר מחסנים אשר נמצאים מחוץ לעיר במושבים או קיבוצים. המחסנים עצמם נמצאים במיקום נגיש ויש בו תחבורה ציבורית טובה מה שמאפשר להגיע בתדירות גבוהה ולבדוק את הציוד.

למה להשכיר מחסנים להשכרה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שירותי מחסנים להשכרה הוא פתרון מצוין לאחסון חפצים לתקופה קצרה או ארוכה, כאשר אין באפשרות הלקוח לאחסן אותם בעצמם או שאין לו מקום לכך. האחסנה ניתנת לתקופה קצרה או ארוכה בהתאם לצרכי הלקוח והיא מונעת כאבי ראש מיותרים, דאגות ולחצים. המחסנים נמצאים במקום נגיש וכוללים חלל גדול ומאוורר, כך שלאורך כל תקופת האחסון החפצים שלכם נמצאים במקום נקי ומאוורר ואין לכם צורך לדאוג לאחסונם. בנוסף לכך, אתם מקבלים מפתח על מנת שתוכלו להגיע ולבדוק את החפצים שלכם, כאשר מנעול המחסן הוא מנעל כספת מתוחכם ומתקדם, ובנוסף לכך ישנו מפתח ספייר בחברה במידה ואיבדתם את המפתח או ששכחתם להביא.

מהו התשלום עבור השכרת מחסנים?

התשלום עבור השכרת מחסנים הוא בהתאם לגודל השטח שאתם משכירים ותקופת ההשכרה. חישוב נפח האחסנה נמדד בהתאם ליחידת מ"מ. כך שאם יש לכם דירה שהיא בין 25-30 קוב היא תצטרך מחסן בגודל זהה. כמו כן, חישוב זמן השכירות מחושב בהתאם לאחסון תכולת הדירה למשך התקופה שאתם צריכים לאחסן את החפצים. כך שאם לדוגמא יש לכם דירה של 28 קוב ואתם רוצים לאחסן את החפצים לחצי שנה, המחיר יהיה 28 קוב כפול 6 חודשים.

יתרונות מחסנים להשכרה

באמצעות שירותי מחסנים להשכרה ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

חוסר דאגות לאחסון- שמדובר על אחסון חפצים עקב מעבר דירה או שיפוץ או כל סיבה אחרת, חשוב שיהיה לנו מקום שנוכל לאחסן בבטחה את החפצים שלנו לאורך התקופה שאנו צריכים ובצורה הטובה ביותר. באמצעות אחסון חפצים במחסנים להשכרה ניתן להסיר דאגות ולחצים בדבר אחסון החפצים ולהיות בטוחים שהם מוגנים במקום נקי ומאוורר עד שתיקחו אותם בחזרה.

נגישות גבוהה- הניגשות של אחסון החפצים היא גבוהה ביותר, היא נמצאת לרוב במקום מרכזי עם תחבורה ציבורית טובה, כך שניתן להגיע אליהם בקלות רבה ולבדוק מדי פעם.

שטח האחסון– שטח האחסון הוא בהתאם לכמות החפצים שאתם רוצים לאחסן, ישנם מחסנים קטנים וישנם מחסנים גדולים, כך שאין בעיה מבחינת נפח האחסון.

ניקיון ואיוורור– המחסנים להשכרה הם מחסנים נקיים ומאווררים, כך שאין חשש לאחסן את החפצים לתקופה ארוכה, החפצים שלכם יחזרו אליכם נקיים בדיוק כמו שהם הלכו מכם.

אורך שכירות- ניתן להשכיר את המחסנים לתקופה קצרה או ארוכה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

אבטחה גבוהה- האבטחה של החפצים שלכם היא גבוהה ביותר והם מוגנים במנעול כספת משוכלל וחזק ביותר, כמו כן ישנו מפתח נוסף במידה והמפתח שלכם אבד או ששכחתם אותו בבית.

Back to top button