חדשות הארץ

בנט: "שלדון אדלסון היה פטריוט יהודי"

חברי הכנסת והשרים מספידים את שלדון אדלסון. ח"כ גדעון סער כתב כעת (שלישי): "שלדון אדלסון היה מהתורמים הגדולים ביותר לארגוניים יהודיים בארץ ובעולם. לאורך עשרות השנים האחרונות תרם אדלסון למטרות רבות ובהן חיזוק החינוך היהודי, הנצחת השואה, בניית גשר בין יהדות התפוצות למדינת ישראל וחיזוקה של ישראל. נוסף על פעילותו הפילנטרופית, הקדיש אדלסון מזמנו ומיכולותיו כדי להשפיע במוקדי ההחלטות בארה״ב באופן שייטיב עם מדינת ישראל ויחזק את הקשרים בינה לבין לארה"ב. תנחומי לרעייתו מרים אדלסון ולכל בני משפחתו. יהי זכרו ברוך.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "שלדון אדלסון ז"ל היה פטריוט אמיתי עם זיקה עמוקה למדינת ישראל. שנים רבות פעל לחיזוקה של מדינת ישראל ולהידוק הקשר עם יהדות ומנהיגי ארה"ב. יהיה זכרו ברוך."

יו״ר ימינה, המועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט מספיד את שלדון אדלסון: ״שלדון אדלסון היה פטריוט יהודי, מגדולי האוהבים של האומה היהודית ויירשם לנצח בדברי הימים של מדינת ישראל. שלדון ז״ל ולצדו מירי אשתו האוהבת, פעל יומם ולילה למען חיזוק העם היהודי בכל העולם, למען ביצור בטחון ישראל, למען גיוון הדעות בישראל, ולמען שמירה על שלמות ארץ ישראל. עם ישראל יזכור אותו לנצח. אני שולח את תנוחמיי למירי ולילדיו.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין כתב: "שלדון אדלסון ז״ל היה ציוני בכל מאודו, יהודי חם עם אהבה גדולה למדינת ישראל. פעילותו בישראל ובכל העולם למען המדינה היתה ידועה ברבים. פטירתו היא אבדה לכל אוהבי ישראל. בתקופתי כיושב ראש ועדת ההיגוי של תגלית, שלדון היה אחד התורמים הגדולים של התכנית. ראיתי מקרוב את מעשיו, מסירותו, האכפתיות שלו ונדיבותו. ראיתי מקרוב עד כמה חשובה לו הציונות, בדיוק כמו המורשת של אביו, כפי שנהג לציין. יהי זכרו ברוך".

Back to top button