משפטי/פלילי

בית העלמין במושב נבטים חולל: "תוצאה של חוסר המשילות בנגב"

חוקרי מז"פ של המשטרה הגיעו הבוקר (חמישי) לבית העלמין של מושב נבטים בנגב, בחשד שחולל על ידי פורעים בדואים. הצעירים תיעדו את עצמם משחיתים, שוברים ומחללים מצבות בבית הקברות של המושב, והעלו את הסרטון לרשת החברתית טיק-טוק.

צילום: תנועת רגבים

הבוקר הוגשו תלונות במשטרה על ידי מושב נבטים וכן על ידי תנועת רגבים, בדרישה למצות את הדין עם הפורעים. חקירה משולבת של תחנת המשטרה בערוער ויחידת הטיק טוק של המחוז הדרומי תוך שימוש באמצעים השונים העומדים לרשות משטרת ישראל הביאו לאיתור שני חשודים, אחד תושב הפזורה והשני תושב הרשות הפלסטינית. שוטרים עצרו היום את הקטין תושב הפזורה והעבירו אותו לחקירה, במקביל נערכות פעולות לאיתור החשוד השני.

צילום: תנועת רגבים

בשבועות האחרונים רוססו כתובות גרפיטי בערבית על גדר בית העלמין, וחלקים ממנה נעקרו. מושב נבטים שליד באר שבע מוקף במקבצים של פזורה בדואית בלתי חוקית, והוא סובל שנים ארוכות מפשיעה, וונדליזם, פריצות ושוד חקלאי. המושב עצמו מוקף בגדר ובתעלה נגד טנקים אולם בית העלמין ממוקם מחוץ לתחומי המושב, והוא סובל שוב ושוב מפגיעה, ונדליזם, ואף מחילול מצבות כמו באירוע האחרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תנועת רגבים

"התמונות המחרידות האלו, הן תוצאה של חוסר המשילות המתמשך של מדינת ישראל בנגב", אומר אביתר דוד, רכז מחוז דרום בתנועת רגבים. "אין שום דרך יפה לומר את זה, ואין שום דרך לטייח את היקף הבעיה. אנחנו נמשיך ונשב על הסיפור הזה, עד שהעבריינים יבואו על עונשם".

צילום: תנועת רגבים



צילום: תנועת רגבים


Back to top button