משפטי/פלילי

קטין בן 17 נאשם ברצח נעם משה בן ה-19 מטירת הכרמל

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד קטין בן 17 בגין רצח נעם משה ז"ל בן 19 מטירת הכרמל. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שונית קדם נימצן, בהמשך לסכסוך קודם בין הנאשם לבין המנוח, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לגרום למותו של המנוח.

לצורך מימוש ההחלטה, הצטייד הנאשם בסכין, ובתאריך ה-13 בדצמבר 2020 בשעות הערב, הגיע למקום בו שהה המנוח, כשעמו הסכין, התקרב אליו במהירות, ומיד בהגיעו אליו דקר אותו באמצעות הסכין, לפחות שתי דקירות. זאת, בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן, הוא נמלט מהמקום.

לאחר שנדקר, החל המנוח לרוץ מהמקום ובהמשך, התמוטט על הכביש, ואיבד הכרתו. מיד בהמשך הובהל לבית החולים, משלא צלחו מאמצי הטיפול וההחייאה בבית החולים, נקבע מותו של המנוח. לאחר שהנאשם דקר את המנוח, הוא העלים את הסכין, חזר לביתו, החליף בגדיו, וכשעה לאחר האירוע עזב את הישוב, כיבה את מכשירי הטלפון הסלולאריים שלו והעלימם. למחרת, הסגיר עצמו הנאשם למשטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח בכוונה תחילה ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. החקירה התנהלה בתחנת ימ"ר חוף.

Back to top button