חדשות הארץ

חגיגה בביה"ח: בני הזוג סוזן ודוד חוגגים יום הולדת משותף במחלקת הקורונה

סוזן ודוד עמר, מקרית מלאכי, מאושפזים מספר ימים יחדיו במחלקת קורונה א׳ במרכז הרפואי קפלן. היום (ראשון) מציינים שניהם יום הולדת יחד, סוזן בת 81 ודוד בן 90, ולרגל יום הולדתם המשותף הגיע בנם, יצחק עמר מאשקלון לחגוג עימם.

יצחק מספר: "לפני מספר שנים, אבא, שלא יודע מתי תאריך יום ההולדת שלו, החליט שהוא חוגג מעתה כל שנה יום הולדת עם אימא. היום חל יום הולדתו ה- 90 ויום ההולדת ה- 81 של אימא, והגעתי לחגוג יחד עימם".

צילום: גלעד שעבני שופן, המרכז הרפואי קפלן

יצחק נכנס לבקר את הוריו במחלקת הקורונה עם אלבום תמונות שעשה לאביו, המכיל תמונות וצילומים שלו לאורך השנים: "אבא היה שוטר והיה אדם אתלטי במיוחד. זו הסיבה שהוא צלח כך את המחלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוד התרגש מאוד לראות את האלבום, והשניים ניגשו אל סוזן, מצוידים בבלונים ובמתנה: "גם לאמא יש היום יום הולדת, והלוואי והיינו יכולים לחגוג להם בבית, אבל לצערנו שניהם מאושפזים. לפחות הצלחתי לשמח אותם היום".

דוד קיבל מתנה נוספת לרגל יום הולדתו והוא זוכה להשתחרר היום מהמחלקה: "הוא מחכה בקוצר רוח לשוב לביתו. זו תקופה לא פשוטה לכולם, אבא יוצא ואימא למעשה נשארת עוד במחלקה. אנחנו נטפל בו וסומכים על הצוות הרפואי של המרכז הרפואי קפלן שימשיך לטפל בה על מנת שתשוב אליו במהרה. אני רוצה להודות מאוד לצוות הרפואי במחלקה", הוסיף יצחק.

צילום: גלעד שעבני שופן, המרכז הרפואי קפלן

Back to top button