פוליטי / מדיני

מתעקש על קולות הערבים: נתניהו נפגש עם מעל ל-20 ראשי רשויות ערביות

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום (ראשון) יחד עם יו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס עם למעלה מ-20 ראשי רשויות ערביות. הפגישה עסקה בתכנית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית לצד סיוע כלכלי.

ראש הממשלה נתניהו אמר בנושא כי "המשימה שלנו היא למגר את הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. זה חלק מהביטחון הלאומי שלנו ואני מתייחס לנושא הזה כצורך לאומי. אנחנו בימים הקרובים נציג תוכנית ענק למלחמה בפשיעה ובאלימות במגזר הערבי, עם הרבה מאוד משאבים. אנחנו מבינים שזהו צורך לאומי. אני מחוייב לזה, ואתם שותפים איתי וכל שרי הממשלה. כל הציבור בישראל תומך בזה. אני נחוש להשיג את המטרה יחד איתכם, הרבה יותר מהר ממה שאתה חושבים. ארגוני הפשע והפושעים – ראו הוזהרתם!".

עוד הוסיף נתניהו והתייחס לנושא החיסונים: "החיסונים שהבאתי והבאנו הם לכל אזרחי ישראל – ליהודים וערבים, לכולם. יש פיגור בחיסון בחברה הערבית. אני יודע שיש דעות קדומות ואנו מפזרים אותן יחד איתכם. אני מבקש מכם לפנות לתושבים שלכם ולקרוא להם ללכת ולהתחסן. זה להציל חיים. קראו לתושבים שלכם לבוא ולהתחסן, זה החוסן הלאומי של כולנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אם הוא באמת מתכוון להביא משהו מועיל, קודם כל שיאשר את כל תכניות המתאר של הכפרים, פועל יוצא של פעולה כזו באופן מידי, זה מיגור לפחות 50% מהפשיעה של המגזר הערבי.
    ואחר כך ניתן לטפל במוצרים ביתר קלות, כי ברגע שאתה נותן להם איכות חיים, יהיה פחות מקום לפשיעה.
    והדבר היותר חשוב, מיגור הפשיעה, זו אחריות הממשלה מהמשטרה, לראשי הרשויות אין תקציבים ולא יכולת לטפל בפשיעה.
    זה הכל דיבורים ללא מעשים, טרק למשוך זמן, ואולי יצליח לרושש כמה קולות, שאני בספק אם יצליח לו.

Back to top button