משפטי/פלילי

3,309 דו״חות נרשמו ביממה החולפת בשל הפרות הקורונה השונות

המשטרה ממשיכה בפיקוח ואכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר שהוטלו על ידי הדרג המדיני ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל. ביממה החולפת נרשמו על ידי השוטרים 3,309 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה)– 2,110 דו"חות, ובהם גם 946 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 53 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 79 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 104 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

– בלילה שבין שבת לראשון (בסמוך לשעה 1:00) השוטרים איתרו מסיבה בהרצליה, כשבמקום מבלים רבים, משקאות אלכוהוליים ומוזיקה רועשת בניגוד לתקנות. השוטרים פיזרו את המסיבה ורשמו דו"חות נגד בעל המקום והדי ג'יי בקנס של 5,000 ₪ כל אחד, ונגד יתר המשתתפים במסיבה בדו"ח ע"ס 500 ₪ כל אחד. בעל האירוע נקנס גם בדו"ח בגין הקמת רעש ע"ס 350 ₪.

– בשעות הבוקר פרסה המשטרה מחסום בידוק בכניסה לעיר מודיעין עילית, לצורך אכיפה ופיקוח של תקנות הקורונה. במחסום אותר נהג שטען כי הוא בדרכו לתחנת דלק ובבדיקה במסוף התגלה כחולה קורונה מאומת שמפר את הבידוד. הנהג נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומן לחקירה בסיומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים ערכו אתמול (ראשון) ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-3,204 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 48 אזהרות, וב-81 מקומות בוצע דילול קהל. 14בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-2,937 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-5,762 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה לשגרה בהקדם."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button