צרכנות

הובלות דירה – הובלות

ברוכים נהיה ביום ההובלה שלנו. כפי שהובלות מיכאל ובוריס היו אומרים, לדעתנו היו אומרים, על כל פנים – יש הובלות, ויש הובלות. משמע, יש הובלות שנעים להתעסק איתן, שנרצה לחזור אליהן כל פעם מחדש – להזמין אותן גם כשלא עוברים דירה, בהגזמה. באיזה סוג מדובר, מי הם אנשי ההובלות שנרצה להמשיך ולהתקשר אליהם בכל מעבר דירה, מה גורם להובלה להיות נעימה?

 

אנשי הובלות מבינים עניין

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש כמה דברים שיכולים להשפיע על כך. כשזה נוגע להובלות, אנחנו כנראה קודם כל רוצים לדעת שיש על מי לסמוך. נכון או לא? שיש אנשים שאפשר לדבר איתם, שהם מבינים את המצב, שהם מבינים שיש מתח, אולי אפילו דאגה וחרדה קלה לאור המעבר דירה, הרצון שהכל יעבור בשלום – כמו גם התרגשות לקראת המעבר למקום החדש. אולי יהיו אלו גם אנשים מקצועניים כאלה, שמגיעים לבית ולדירה טעם יום ההובלה, טרם בכלל הגשת ההצעה – ומבינים עם מה הם מתעסקים. איפה הבית נמצא, כמה קל לגשת לתכולת הדירה, האם צריך ציוד מיוחד, ומה המחיר הרלוונטי לתמחר את כל זה עבורו. למסגר את כל המבצע, טרם בכלל התחלנו. שזה נהדר.

 

מה משפיע על הצעת המחיר?

חלק מהדברים, שלדוגמה אפשר לבדוק – זה אם יש מעלית. חברת הובלות כנראה תרצה לדעת את זה, בעיקר, וכנראה בייחוד – אם מדובר בבניין דירות. גם אם אין מעלית, אפשר שנמצא חברת הובלות שתספק שירות, ואף שירות טוב – אלא שכמובן, כנראה יהיו עלויות נוספות, כי אז למעשה המובילים מתבקשים להשקיע יותר זמן ואנרגיה. כמו לדוגמה, אם ניקח באופן כללי מקרה, בו הצעת המחיר אכן משתנה עבור בית גדול ורחב, עם יותר תכולה, וזאת כי למעשה למובילים יש יותר עבודה במקרה זה – הרי נוכל לקחת בחשבון, שאם אין מעלית, הרי גם במצב זה יש כביכול יותר עבודה, כי הגוף של המובילים, אנשי המקצוע המעניקים תמיכתם ושירותם בתהליך העברת הדירה – "עובד יותר". יש יגידו, שמצב כזה, כאשר חסרה מעלית בבניין – מאפשר עליית מחיר על סך 15-20%, אך זהו רק נתון מסוים שמצאנו, אין זה אומר שזה תקף גלובלית לכל סוגי החברות וייתכן שתהיה סטייה לכאן ולכאן. והעלייה הזאת במחיר כוללת לא רק את המאמץ המתווסף לפעולתם של הסבלים, אלא גם היתכנות פעולות נוספות שהם כנראה ירצו לבצע כדי לאפשר מעבר בשלום של כל הציוד למקומו הראוי.

חלק מהעניין זה באמת לפרק את הפריטים, כדי שיהיה אפשר להעביר אותם בחדר מדרגות – כמו לדוגמה שולחנות, ושידות – שאם לדוגמה הייתה מעלית, היה אפשר להכניס אותם, לו הייתה מספיק גדולה. אז במקרה זה, יש תוספת עבודה, על כן תוספת במחיר – וזה נפלא אם יש הצעת מחיר מראש, שרואה את הצורך בעבודה המתרחשת וגם כוללת אותה בתוכה.

Back to top button