משפטי/פלילי

תנועת אומ״ץ: מברכים על מינויו של המפכ"ל הנכנס שבתאי

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא ברכו הבוקר (רביעי) את המפכ״ל החדש רב ניצב קובי שבתאי לאחר מאבק ממושך שכלל עתירה לבג״ץ.

בברכה ששלחו ראשי התנועה אל המפכ״ל ציינו השניים כי אומ"ץ לא הרפתה מהמאבק למינוי מפכ״ל קבוע והייתה זו שפנתה בעתירה לביהמ"ש העליון לכפות על הממשלה למנות בדחיפות מפכ"ל, לאחר שחלפו שנתיים ימים ללא מפכ״ל קבוע למשטרת ישראל.

העתירה הוגשה לבית המשפט העליון ונתקבלה תגובת פרקליטות המדינה שבעקבותיה נקבע דיון דחוף בפני הרכב השופטים: יצחק עמית, ענת ברון ומרדכי גרוסקופף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ב- 3 בדצמבר דן בית המשפט העליון בעתירה ובעקבות הדיון וטענותיהם של עורכי הדין בעתירה, וכן הופעתו של יו"ר התנועה, פליצ'ה פלד, ניתנה החלטה תקדימית לפיה חויבה הממשלה להעביר שם של מועמד לוועדה למינוי בכירים במהירות הראויה מועמד למפכ"ל.

יו״ר אומ״ץ פליצ׳ה פנחס פלד. צילום: יחסי ציבור אומ״ץ

לאחר מאבק ממושך ניתנה הסכמת הממשלה למינוי מפכ״ל קבוע ותנועת אומ״ץ מברכת ושמחה על הצלחת התהליך המשפטי שהוביל למינוי.

ראשי אומ״ץ מאחלים למפכ״ל הצלחה באתגרים המורכבים המונחים לפתחו בעתות חירום אלו ובעשייתו בעתיד. התנועה מחזקת את ידי המפכ״ל בכל תחומי העיסוק של משטרת ישראל למען אכיפת הסדר ושלטון החוק.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

צילום: דוברות המשטרה ודוברות שב"ס

תגובה אחת

  1. הגיע הזמן לנקות את האורות במשטרה עברתי התעללות במשטרה על ידי חוקר לאחר שחשפתי שחיתות רחבת הקף ברחוב שלי רחוב קטן ללא מוצא ובניסיון להוריד אותי מזה שלחו לי אמבולנס לאברבנל זו קהילה גדולה של חרדים יפי נפש ואנשי פשע תמונות על הנעשה יש כסף עם ביגוד אין יום ואין לילה משטרת ישראל אומרת אין כלום לא רק שאין כלום אלא מסריח מאוד אחד קורא לזה בורסה שני החיים הטובים ואיחוד משפחות זה שבע שנים ועדין קיים שיתוף פעולה בשיטור הקהילתי ומשטרת ישראל והכל בהרצליה וברחוב הרב מימון מזרונים וספות עם כיסים עולים לתושבים ונזרקים לרחוב לאחר מכן יש תמונות וסרטונים על המעשה בושה למדינת ולאנשי החוק הפשע גדול ורחב במדינה והכל בחסות שומרי החוק

Back to top button