חדשות הארץ

עיריית בני ברק "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה" דרעי: "האלימות – חמורה ומקוממת"

עיריית בני ברק מסרה לפני זמן קצר (חמישי) הצהרה לתקשורת בעקבות תקיפת השוטרים בידי חרדים מוקדם יותר הערב. מהעירייה נמסר: "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה הערב כנגד שוטרי משטרת ישראל. אנו במצב של פיקוח נפש וחובת כולנו לפעול ולעשות הכל למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה. מעשים אלו אינם דרכה של העיר, אינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים."

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, מסר בתגובה לתקיפה האלימה בבני ברק: "חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון אהובים ורצויים בבני ברק. אותו קומץ אלים אינו מייצג את תושבי בני ברק, להפך, ואותם אנשים ממש תקפו גם רבנים שהעזו שלא להסכים איתו. חובה למצות איתם את מלוא חומרת הדין ולשלול מהם כל תקציב עירוני".

מארגון בצלמו נמסר כי "מדובר בהתפרעות של עבריינים בלבוש חרדי ..כארגון אשר מגן על זכויות חרדים תמיד, אנחנו קוראים לשב"כ ולמשטרה לברר מי הם הפורעים ולהשליכם לכלא לתקופות ממושכות.
רק כך יינצל הציבור החרדי מאותם אנרכיסטים שפוגעים קשות בכלל הציבור בישראל בכוחות הביטחון ובציבור החרדי. מעצרם של פורעים אלו הינו דאגה לזכויות אדם של הציבור החרדי ואזרחי ישראל.."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי מסר כי "האלימות הקשה הערב בבני ברק של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!"

Back to top button