חדשות הארץ

ליצמן על אירועי אמש: מה שראינו הלילה בבני ברק הוא מסע נקמה פראי ותוקפני מצד שוטרים מוסתים

שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן הגיב לפני זמן קצר (שישי) על אירועי אמש בבני ברק כששוטרים הותקפו בידי מתפרעים חרדים ואמר: "מה שראינו הלילה בבני ברק הוא מסע נקמה פראי ותוקפני מצד שוטרים מוסתים, תוך ענישה קולקטיבית, כלפי מאות אלפים מתושבי העיר, חפים מכל פשע. יודגש, אין כל הצדקה לשום מעשה אלימות מכל סוג, כולל כמובן כלפי אנשי משטרה העושים מלאכתם. כל שימוש באלימות הוא מעשה פסול שיש לגנותו."

ליצמן המשיך ואמר כי "עם זאת, אני מגנה בתוקף מתן ההוראה להכניס פלוגות שוטרים לפרוק זעמם באלות לעוברי אורח, שימוש ברימוני הלם ומכתזיות, ובמשך כל שעות הלילה סיכנו רבים, תוך פגיעה במנוחת רבבות אזרחים, ביניהם ילדים קטנים, על לא עוול. פניתי לשר לבט”פ אמיר אוחנה ולמפכ”ל הנכנס קובי שבתאי, לקבל הבהרות נוכח התנהגות זו שאינה מוסיפה למאמצי המאבק בנגיף הקורונה, אלא להיפך."

תגובה אחת

  1. ליצמן מתגלה בכל אפסותו, חוסר אמינותו ונאמנותו החד צדדית חבורה משיחית שינה כפופה לחוקי מדינת ישראל ועושה דין לעצמה. הגיע הזמן לחשוף באומץ את כל ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם מפלגת החרדים. הגיע הזמן שייחשפו לציבור כל התקציבים שקהילה זו נהנית מהם מבלי תתרום מאומה לעם ישראל מדינת ישראל. אלפי פרזיטים שמתחבאים באוהלה של תורה וחייהם וחיי משפחותיהם ממומנים מתוך תקציב שלא תרמו אפילו שקל ליצירתו. הגיע הזמן להפסיק את המשחק הזה. להפריד דת ממדינה, ולהפסיק את הנוהג הפסול של תשלומי עתק מעל ומתחת לשולחן לגופים החרדיים.
    אזרחי המדינה שנושאים בעול נושאים על גבם משפחות מבודחות בילדים שכהגדרה אינם מחויבים בפרנסתה. ואינם מחויבים לדעפאוג לעתידם.
    אם נשארו עוד כמה חברי כנסת הגונים זו משימתם.!!! אין סיבה שהילד שלי יממן מעבודתו בנית דירה לחרדי שאינו תורם מאום ותלוי על גבנו כשק תפוחי אדמה כבד

Back to top button