חדשות הארץ

לאחר שאיבד את אימו ואחיו: אביו של יהודה משי זהב הלך לעולמו

הרב מנחם מנדל משי זהב ז"ל, אביו של יהודה משי זהב מנכ"ל ארגון זק"א, הלך לעולמו סמוך לכניסת השבת. משי זהב איבד לפני כשבוע את אמו מסיבוכי נגיף הקורונה, ואת אחיו בסוף חודש דצמבר מסיבוכי מחלת לב.

יהודה משי זהב כתב בכאב בהודעה בחשבון הפייסבוק לאחר צאת השבת: "עלה המוות בחלוננו, שבר על שבר על שבר הושברנו. מכה אחר מכה אחי הצעיר משה ז"ל אמי מורתי ז"ל ועכשיו אבי מורי ז"ל כל זה בתוך שלושים יום. גדול כים שברנו, מי ירפא לנו?. ריבונו של עולם אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון, ניסיון קשה וכואב. אוי, כמה כואבבבב. אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך. כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה. אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים ז"ל. הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ' ניחמה: "אין מילים להביע את גודל הצער למשמע הבשורה הקשה על פטירת הרב מנחם מנדל, אביו של יהודה משי זהב, בעודו יושב שבעה על אמו שרה זיסל ז"ל, ובתוך ימי השלושים על אחיו משה ז"ל. מי שאמר לעולמו די, יאמר לצרותינו די. הַמָּקוֹם יְנַחֵם אֶתְכֶם בְּתוֹךְ שְׁאַר אֲבֵלֵי צִיּוֹן וִירוּשָׁלַיִם וְלֹא תּוֹסִיפוּ לַדְּאָבָה עוֹד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר רפי פרץ אמר: "הטרגדיה המשפחתית של יהודה רק מחדדת לנו- עלינו לשמור על ההנחיות ולנהוג באחריות ובזהירות יתרה, אלו חיי אדם ממש! יהודה ידידי היקר, משתתף בצערך, מתפלל שתשמע בשורות טובות, ותמצא נחמה במהרה!".

שר החינוך יואב גלנט, כתב בחשבון הטוויטר: ״משתתף בצערו העמוק של ידידי יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, שאיבד את הוריו ואחיו זכרם לברכה לאחר שחלו בקורונה.שמרו על עצמכם ועל הקרובים אליכם. הקפידו על ההנחיות קלה כחמורה, מדובר בפיקוח נפש.״

בהודעת זק"א נמסר עם צאת השבת: "בחייהם ובמותם לא נפרדו, משפחת זק"א משתתפת באבלו הכבד והכאוב של יו"ר הארגון יהודה משי זהב, בפטירת אביו הרב מנחם מנדל ז"ל, תוך ימי השבעה על אמו מרת שרה זיסל ע"ה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער, ברוך דיין האמת".

צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button