מבזקים

ארגון עובדי צה"ל לשר הביטחון: "אל תפגע בתחנת גלי צה"ל"

יו"ר ארגון עובדי צה"ל משה פרידמן קרא היום (ראשון) לשר הביטחון בני גנץ לחזור בו מהחלטתו להקים צוות בין-משרדי שיפעל להוצאת גלי צה"ל ממערכת הביטחון ואף לסגירתה של התחנה.

פרידמן אמר: "דווקא בימים אלה של מאבק על צביונה הדמוקרטי של ישראל ועל חופש הביטוי, תהיה זו טעות קשה לפגוע בגוף תקשורת שהוא חלק מהדי-אן-איי של החברה הישראלית, על כל גווניה ומורכבותה. גם בימים של שיסוע בעם ומערכת בחירות רביעית בשנתיים, חיילי צה"ל אינם מעורבים בשום דרך בתכנים פוליטיים ומשדרי התחנה ממשיכים לתת במה לכל רבדי החברה. אני פונה לשר גנץ: אל תיתן דווקא במשמרת שלך לפגוע בתחנה שמהווה חלק בלתי נפרד מהמרקם של החברה והתרבות בישראל. יש לאפשר לארגון עובדי צה"ל להשמיע את עמדתו בדיונים על גורל התחנה, כפי שעשו קודמיך בתפקיד".

תגובה אחת

  1. ועד עובדי גלי צהל התעוררו סוף סוף מתרדמה ארוכה שבמהלכה, מבלי שכנראה שמו לב ומבלי שהיה איכפת להם כלל וכלל, לשופר אישי של ראש ממשלה מכהן כשהוא מואשם בעבירות פליליות. התחנה גלי צהל מזמן חדלה למלא איזשהו תפקיד ציבורי ומימונה על ידי הצבא הוא דבר נפסד. התחנה הייתה שייכת לכל עם ישראל ובעצימת עיניים של עובדיה הפכה לשופר של איש אחד. אין לעובדיה ולועג שמיצג אותם להלין אלא על עצמם. הם קוצרים בדמעה את מה שזרעו ברינה במשך זמן ארוך מידי. חבל. היסטורית זו הייתה תחנה צעירה, לוחמת ועצמאית אבל כבר מזמן הפכה לחסרת תוכן וחסרת ענין.

Back to top button