כלכלה

שר האוצר מינה את קובי בליטשטיין למ"מ מנכ"ל משרד האוצר

שר האוצר ישראל כ״ץ הודיע היום (שלישי) החליט להטיל על קובי בליטשטיין, ראש מטה התשתיות הלאומיות במשרד האוצר, את תפקיד מ״מ מנכ"ל משרד האוצר. זאת בשל קביעת נציבות שרות המדינה כי, בעת הזו, לא ניתן למנות מנכ״ל קבע מחוץ לעובדי שרות המדינה. בליטשטיין ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כראש מטה התשתיות הלאומיות.

כזכור, נציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ', הודיע לשר האוצר כי לא יוכל למנות מנכ"ל קבוע למשרד בתקופת בחירות. "לעת הזאת יש לבחור לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר ממלא מקום מקרב עובדי המדינה", כתב.

השר כ״ץ בחן את האפשרות להטיל את התפקיד על מנהל רשות המיסים או על החשב הכללי באוצר, אולם החליט שבנסיבות הקיימות לא יוכלו להקדיש את הזמן הנדרש לעבודת המנכ"ל בנוסף למילוי תפקידם הנוכחי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

תגובה אחת

  1. שר האוצר כץ מצליח בעזרתו האדיבה של ראש הממשלה נתניהו לדרדר את המדינה לתהומות חדשים. חוצפה ועזות מצח מאין כמוה לנהל עסק בסדר גודל של מדינה ללא תקציב מאושר. אם היה מנכ״ל בחברה ציבורית מנסה לנהל ככה את העסק היו מעיפים אותו ללא שימוע. הנזק הוא בלתי נתפס. הוצאות ללא מקורות הכנסה. פיזור כספים ללא שום מסגרת תקציבית. חלוקת כספים למקורבים בטענות הזויות על קשר לקורונה. נתניהו מנסה לקנות את תפקיד ראש הממשלה ומוכן להוציא מכיסינו סכומי עתק בכדי להשיג מטרה זו. צריך להפסיק את זה. צריך להפגין. צריך להגיש בגצ״ים. צריך למצוא את הדרך להסביר לכל אזרחי המדינה שמתבצע כאן שוד ענק בצהרי היום והנכדים של כולנו הם אלה שישלמו את המחיר בלי הבדל דת, גזע , מין ולאום.

Back to top button