משפטי/פלילי

ביהמ"ש גזר 16 שנות מאסר על גבר שביצע עבירות מין חמורות בשני אחים

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שלישי) 16 שנות מאסר על גבר שביצע עבירות מין חמורות בשני אחים. כמו כן, נקבע כי יינתן מצידו פיצוי בסך 200 אלף ש"ח לכל אחד מהמתלוננים. לגבי אחד האחים ביצע הנאשם עבירות מין רבות וקשות שנמשכו על פני ארבע שנים בהיות המתלונן בגיל 14-18. כמה שנים לאחר מכן, הוא החל לבצע באחיו הצעיר עבירות מין רבות שנמשכו על פני שנתיים כשהיה בגיל 12-14.

השופטים ציינו כי הנאשם ניצל את מצבה העגום והשברירי של משפחת המתלוננים וכמיהתם של המתלוננים, כל אחד בעתו, ליד מכוונת ולדמות אבהית, הוא עטף אותם באכפתיות ודאגה, טיפול ותשומת לב, השקעה (טיולים וסיוע בלימודים), ולאחר שביסס את מעמדו בעיניהם, תקף בתחכום ובתכנון: תחילה במעשים "קלים" שהסלימו מהר מאוד.

הנאשם תכנן את מעשיו, רצה בהם, גרם לאחים נזק קשה, אולי לא בר תיקון, עשה כן בדרך מתוחכמת תוך שמשפחת המתלוננים שראתה בנאשם גורם טוב ומטיב, לא העלתה בדעתה על אשר מתרחש עם שני בניהם, וכאמור, למתלוננים נגרם נזק כבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד מוריה הירש-כהן מפרקליטות מחוז ירושלים ביקשה לגזור על הנאשם עונש מאסר ממושך ופיצוי משמעותי למתלוננים, אשר נושאים עימם את צלקות הפגיעה ומתמודדים מדי יום עם השלכותיה הקשות. הנאשם ניצל את מצבם השברירי של המתלוננים, את האמון שנתנו בו ואת הנסיבות המשפחתיות אשר אפשרו לו ליצור דינמיקה של "שבי פסיכולוגי" במסגרתו הוא פגע בהם.

צילום: pixabay

Back to top button