פוליטי / מדיני

עמיר פרץ נגד ח"כ מיכאלי: "הדברים הינם דברי שקר ובלע"

שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ פנה היום (רביעי) לח”כ מרב מיכאלי באמצעות עו”ד איתן לירז בדרישה להתנצלות פומבית בגין סרטון בדף הפייסבוק שלה בה פורסמו, לדבריו, דברי לשון הרע ושקר.

במכתב שנשלח אליה נכתב: "בין שלל אמירותיך בסרטון, נאמרו על ידך דברים אשר מהווים סדרה של דברי לשון הרע נגד מרשנו. הפרסום האמור מהווה לשון הרע, כהגדרת המונח בחוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965 ("חוק איסור לשון הרע"). מדובר בהאשמות חמורות שהינן דברי הבל ורשע, דברים שאינם אמת. לא יכולה לעמוד לך הגנת תום הלב – שכן הדברים הינם דברי שקר ובלע, שמטרתם הברורה הנה לפגוע בשמו הטוב של מרשנו; ולא כל הגנה אחרת הקבועה בדין. עוד למותר לציין, כי הפרתו של חוק איסור לשון הרע כוללת בחובה גם סנקציות פליליות, ודי באלו כדי ללמד על חומרת הדברים.”

ארכיון. צילום: גדעון שרון, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אמיר פרץ היקר, אולי בשלהי קרירה פוליטית ארוכת שנים תנסה להפעיל מספר חושים בסגנון פנסיונרי, לא לראות הכל ולא לשמוע כל כך טוב. הודעת על פרישה. ממש מעטים מתעניינים בחילופי הדברים בינך לבין יושבת ראש התנועה מירב מיכאלי ויש להניח שלו לא היית שולח לה מכתב אזהרה מעורך דין עוד פחות מאותם מטי מעט היו יודעים במה בכלל מדובר. עייפנו מהקרבות האישיים חסרי הטעם, חסרי תכלית וחסרי מטרה שמשרתים רק אגו. מספיק! תודה על השירות הציבורי הארוך. רד מהבמה בשקט ובכבוד.

Back to top button