משפטי/פלילי

שני צעירים מסכנין מואשמים בהצתת עץ חג מולד בעיר

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נוראן דראושה ומסטפא ואכד, תושבי סכנין בני 18-19, הכולל את העבירות הבאות (כל נאשם לפי חלקו בכתב האישום): הצתה, השחתת פני מקרקעין, חבלה במזיד ברכב, איומים והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, בעקבות הצתת עצי אשוח של חג המולד בעיר סחנין והצבת עץ חדש על ידי הכנסייה הקתולית, הופצה ברשתות החברתיות הקלטה קולית במסגרתה נשמע אדם מקלל את אנשי דת. דבר ההקלטה הגיע לידיעת הנאשמים ועל רקע כעסם על תוכן ההקלטה, גמלה בליבם ההחלטה לבצע הצתה של עץ אשוח.

לצורך מימוש ההחלטה, מסר דראושה לואכד תיק גב ובתוכו בקבוק המכיל חומר דליק, מצית ומיכל ספריי בצבע אדום, וואכד הסליק את תיק הגב סמוך לביתו. ב- 30 בדצמבר לפנות בוקר הגיעו הנאשמים אל רחבת הכנסייה הקתולית כשהם רעולי פנים והבחינו בשומר הכנסייה ובבנו יושבים ברכב. ואכד ניסה לשבור את חלון הרכב באמצעות אבן ולאחר מכן איים על השומר ובנו באמצעות אקדח דמה. באותה עת דראושה ריסס שתי כתובות על חומת הכנסייה- "מלבד שליח האל והנביאים" ו- "מלבד שליח האל". לאחר מכן, הצית את עץ האשוח, ונמלטו הנאשמים מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: freepik

Back to top button