חדשות הארץ

החלפות פיקוד בבתי הסוהר נערכו במחוז מרכז של שירות בתי הסוהר

טקסי חילופי מפקדים בבית הסוהר ׳מעשיהו׳ ובבית מעצר ׳הדרים׳ נערכו היום (חמישי) במעמד נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, מפקד מחוז מרכז, גונדר מנשה גניש וסגל מצומצם של פיקוד היחידה בהתאם למגבלות. הטקס שודר לקציני המטה בשידור וידאו פנימי. מפקד בית סוהר ׳מעשיהו׳ הנכנס, תת גונדר שלמה ענג'ל, החליף בתפקיד את תת גונדר נילי טולדנו הפורשת משירות בשב"ס לאחר 31 שנים. מפקד בית מעצר ׳הדרים׳ הנכנס, גונדר משנה משה איבגי, החליף בתפקיד את גונדר משנה חיים מורד הפורש משירות לאחר 37 שנים.

מהדברים שנשאה נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי בטקסי חילופי המפקדים – בטקס בבית הסוהר מעשיהו אמרה: "אישיותך נילי, שזורה במקצועיותך. חריצות, דיוק ונוכחות המהווים דוגמא אישית ומסמנים את סוג הקצינים שאני רוצה שיובילו את הארגון הזה לצידי. אני מאחלת לך הצלחה באזרחות, את משאירה אחרייך מתקן מנוהל למופת. שלמה, אתה מפקד בכל רמ"ח אבריך ואני יודעת שתעשה את המלאכה על הצד הטוב ביותר. בית הסוהר ׳מעשיהו׳ שינה את פניו לאורך השנים ואני רוצה לנצל הזדמנות זו להוקיר ולהעריך את עבודת הסוהרות הנעשית בו, אני כאן כדי לוודא שתקבלו את כל הכלים על מנת לעשות את עבודתכם על הצד הטוב ביותר."

בבית מעצר הדרים ציינה: "בימ״ר ׳הדרים׳ בשבילי זה בית. מתקן עם מוטת שליטה מצוינת שבנוי נכון ועובדים בו אנשים מצויינים ומסורים. חיים, אתה מסיים שירות ארוך שנים. עשית דרך נהדרת בתפקידי פיקוד מרכזיים. פיקוד על בתי מעצר ברצף כזה הוא משמעותי מאוד. תודה על שנים טובות. אתה פורש בכבוד ואני מאחלת לך חיים אזרחיים מלאים. משה, ליוויתי אותך מקרוב בתפקידיך הקודמים והכרתי קצין ערכי ואכפתי שיודע להפוך כל אתגר להצלחה. סגל ‘הדרים׳ – קיבלתם שחקן נשמה ואתם נפרדים ממפקד שהיה לא פחות מזה. אני בטוחה שאתם נפרדים בגאווה ותעמדו לצד המפקד החדש. בהצלחה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי גונדר מנשה גניש, מפקד מחוז מרכז – בבית הסוהר מעשיהו: " ׳מעשיהו׳ הינו בית סוהר מורכב המציב בפני מפקדיו אתגרים רבים. אין ספק נילי, כי בשנותייך כמפקדת יצרת קשר משמעותי עם אנשי הסגל ופיקדת על המתקן באהבה ובמקצועיות. אני מאחל לך הצלחה בהמשך דרכך ומודה לכם סגל בית הסוהר על עבודה נפלאה. אין לי ספק כי שלמה יביא איתו לפיקוד בית הסוהר מנסיונו המגוון וארוך השנים ומאישיותו המיוחדת."

בבית המעצר הדרים: "חיים, אתה מפקד חכם ומסור, אני בטוח שתחסר מאוד לאנשי הסגל שלך. בית מעצר 'הדרים' הוא מתקן כליאה חדשני שבעבודה וניהול נכונים יכול להגיע להישגים ואני בטוח שמשה, המפקד הנכנס בעל יכולותיו להוביל, לדייק ולשפר כמו בכל תפקדי שביצעת- תעשה עבודה מצוינת. בהצלחה לכולם."

מהדברים שנשא מפקד בית סוהר ׳מעשיהו׳ הנכנס, תת גונדר שלמה ענג'ל : "היום, אני נכנס בשערי בית הסוהר 'מעשיהו' בפעם השלישית, בעבר כקצין מודיעין צעיר וכיום כמפקד בית סוהר. ביראת כבוד אני מקבל תפקיד זה. אני מאמין שתכליתו מצויה במתן מענה הולם לצרכי האסיר בהחזקה נאותה, במשמורת שוויונית ובמתן כלים מתקנים לאסיר כמו גם לחזק את צרכי הסגל במתן מענה ראוי. עלינו לוודא שכל הפעולות שאנו מבצעים משרתות תכלית זו."

מהדברים שנשא גונדר משנה משה איבגי, מפקד בית מעצר ׳הדרים׳ הנכנס: "סגל בית המעצר, אתם המשאב העיקרי ושותפיי לדרך… מנהיגות פירושה להיות משרת נאמן, מסור וחרוץ לאנשים שאתה מנהיג. אני עומד מעל במה זו ומבטיח לכם: אתם אנשיי ואני האיש שלכם. רק יחד נוכל להשיג את המטרות המשותפות שלנו. הנציבה, תחת פיקודך למדתי כי אפשר לפקד על אנשים בכבוד ויראה תוך הסתכלות בגובה העיניים ואני מתחייב ליישם את דרכך. מפקד המחוז, תודה על האמון שנתת בי, היה סמוך ובטוח שאעשה את המיטב כדי להצעיד את היחידה למחוזות חדשים."

צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס

Back to top button