חדשות הארץ

פרויקטור הקורונה בביקור במרכז הרפואי קפלן: "אתם אלו שבחזית, זו התמודדות לא פשוטה"

פרויקטור הקורונה, הפרופ׳ נחמן אש, ביקר הבוקר (שישי) במרכז הרפואי קפלן ברחובות, שמע סקירה מפי מנהלת המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד, ד"ר שרית אבישי-אלינר, וביקר במחלקות הקורונה, בטיפול נמרץ כללי ובמערך המעבדות.

פרופ׳ אש אמר לצוות הרפואי: "אני מבקש להודות לכם, אתם אלו שבחזית. זו התמודדות לא פשוטה לאורך זמן, ואני שומע את הרוח מדברי מנהלת בית החולים, ומבין את העומס הרב על הצוות. לצערי, אינני נושא בשורות שזה יגמר בקרוב".

מנהלת בית החולים, ד"ר שרית אבישי-אלינר, אמרה לפרופ׳ אש: "העומס ניכר על הצוותים, אבל הייחוד של בית החולים זה האופן בו כולם נרתמים פעם אחר פעם. בגל הזה, אנחנו רואים יותר חולים צעירים, לצד חולים קשישים וסיעודיים, המצריכים טיפול מורכב יותר. אנחנו עושים מאמצים גם לתמוך בהם, פתחנו קו חם והשירות הסוציאלי מעמיד ייעוץ לטובת הצוות הרפואי, אבל אין ספק שהעומס בשנה האחרונה נותן את אותותיו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר מלכה אטלי, מנהלת מחלקת פנימית קורונה ב׳, סיפרה לפרופ׳ אש על חולה בן 61 שהגיע למחלקה ביום שבת: "הכנו אותו להעברה לטיפול נמרץ, וברגע שהגיע הסניטר, כבר ראינו קו ישר. התקשרה אליי המתמחה לפנות בוקר בוכה. באותו יום כל המחלקה בכתה".


צילום: המרכז הרפואי קפלן


צילום: המרכז הרפואי קפלן

צילום: המרכז הרפואי קפלן

Back to top button