חדשות הארץ

המשטרה נערכה להפגנות שיתקיימו הערב סמוך למתחם בית רה"מ

משטרת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי היא ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור.

להלן הסדרי התנועה: המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

פעילות ופעילי "אין מצב" יצאו הערב להפגנה המרכזית בבלפור בצמוד למאהל המחאה אשר הוקם לפני כ-7 חודשים כדי להבהיר שנאשם בפלילים לא יכול לכהן כראש ממשלה, ולאור המספר העצום של קורבנות הקורונה, גברים ונשים אשר שלמו בחייהם למול ממשלה שלא מתפקדת ואינה ממלאת את תפקידה.

בשעה 18.30 תחל ההפגנה בכיכר הדמוקרטיה (פריז).

פעילי "אין מצב" מציינים כי "מספרי קורבנות הקורונה ממשיך לעלות וחייהם של אלפים נגדעים בשל ממשלה חלשה שאינה מתפקדת ואינה מתמודדת באופן מקצועי עם המגפה עבור אזרחיה. אנו נמשיך להפגין עד שהערכים של נבחרי ונבחרות הציבור יהיו כאלה המשרתים את הציבור. אין לנו יותר רצון בנבחרים אשר משרתים רק את עצמם. מגיפת הקורונה חשפה ממשלה וראש ממשלה שאינם משרתים את הציבור, שחלקו משלם בחייו, אנו רוצים מנהיגות אחרת !".

Back to top button