מבזקים

נפצעת בתאונת דרכים? יש מי שחושב עליך!

תאונות דרכים הן מסוג הדברים שאיש אינו מתכנן אולם כל אחד מאיתנו עלול למצוא עצמו מעורב בתאונה שכזו, בכל רגע נתון.

אדם המעורב בתאונת דרכים, הוא או מי מבני משפחתו, אנוס להתמודד לא רק עם הסבל הגופני והקשיים הפיזיים הנלווים לתאונה, אלא גם מול רשויות ומוסדות הנגועים בסבך הבירוקרטיה המתישה, לדעת מהן זכויותיו המשפטיות ולדעת להיאבק עליהן. הדבר נכון בייחוד במקרים המצערים שבהם תאונת הדרכים הייתה קטלנית וגבתה קורבנות בנפש.

תארו לעצמכם בני משפחה אשר לבד מהאובדן הגדול שילווה אותם בכל יום מכאן והלאה, נדרשים לעמוד מול חומת טפסים, מסמכים, אישורים וכד' – הכול כדי למצות את המגיע להם מבחינת החוק, בעקבות האסון שפקד אותם. במקרים רבים הנפגעים כלל אינם מודעים לזכיותיהם השונות ומתוך כך מוותרים עליהם ללא מודעות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למטרה זו בדיוק הוקם המרכז לנפגעי תאונות דרכים, כדי שברגעים המתסכלים של התמודדות הארוכה עם השלכות התאונה, לא תהיו לבד ולא תצטרכו לפנות זמן יקר למלחמה על המגיע לכם.

 אתר "המרכז לנפגעי תאונות דרכים" הוקם בידי שחר זמלר, עורך דין המקדיש את מיטב שנותיו המקצועיות לייצוג נפגעי תאונות דרכים, מקרי מוות ותאונות מסוגים שונים. היכרותו רבת השנים של עו"ד זמלר עם תחום דיני הנזיקין וליווי נפגעי תאונות דרכים, הביאה אותו להקמת מרכז המידע וההכוונה לטובתם של אותם נפגעים, מתוך מטרה להקל עד כמה שניתן על אותם הזקוקים לעזרה ופעמים רבות אינם יודעים למי ולאן לפנות בשעתם הקשה.

אז מה ניתן למצוא באתר?

מטרתו המוצהרת של האתר היא להדריך נפגעי תאונות דרכים או כאלו שיקיריהם נפגעו בתאונות דרכים, בסבך זכויותיהם המשפטיות הנובעות מחוקים שונים מתוך ידיעה כי היכרות זו, תסייע להם למקסם את המגיע להם ולהתמודד טוב יותר עם ההשלכות הכלכליות של תאונת הדרכים. האתר כולל קישורים לטפסים ההכרחיים לשם הגשת תביעות למוסדות השונים כגון המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד.

האתר אף מציע הכוונה וייעוץ לנפגעי תאונות דרכים המוגדרות כ"תאונות עבודה", סיווג המשפיע מהותית על זכויות הנפגע.

אז אם גם אתם נקלעתם שלא בטובתכם לתאונת דרכים, אם גם אתם מתמודדים עם קשיי הבירוקרטיה המשפטית בעקבות התאונה, היכנסו לאתר "המרכז לנפגעי תאונות דרכים" ותיווכחו שאינכם לבד.

יש מי שרוצה ויכול לעזור לכם!

 

 

Back to top button