פוליטי / מדיני

סער: יש להחזיר את המסחר בערים הירוקות לפי התו הסגול

יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער וח"כ יפעת שאשא-ביטון ביקרו היום (שני) בבית החולים לניאדו בנתניה. השניים התקבלו על ידי מנכ"ל בית החולים נדב חן והאחות הראשית אסתר שיר, אשר שיתפו אותם בעומס והמצוקה שנוצרה עקב העומסים הכבדים במחלקת הקורונה. לאחר מכן ערכו סיור במחלקה למיון נשימתי ובמרכז הבקרה של מחלקת הקורונה ונפגשו עם צוותי הרפואה במקום.

יו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, אמר: "לצערי ההתמודדות של הממשלה עם הנגיף לא משתפרת. היינו עדים אתמול לישיבת ממשלה הזויה שעד לדקה האחרונה היו קטטות על מועד הארכת הסגר. חייבים תכנון גם כשיוצאים מסגר וחייבים להחיל טיפול דיפרנציאלי. צריך למזער את הנזק שנעשה לכלכלה, לחברה, לבריאות ולפרנסה של אזרחי ישראל."

ח"כ יפעת שאשא-ביטון הוסיפה: "דווקא בתקופה זו היינו צריכים להעריף כמה שיותר משאבים וכלים כדי שהחיילים שלנו בחזית יוכלו לעשות את מלאכתם על הצד הטוב ביותר. לצערי הרב הממשלה לא נמצאת במקום הזה, לא מבחינת תקציבים ולא מבחינת משאבים. אנחנו מאוד מקווים שהמגמה הזו תשנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל בית החולים לניאדו, נדב חן, ציין: "הגל השלישי הינו הגל הקשה ביותר, אנו מקבלים כמות גדולה של מטופלים למיון הנשימתי ולמחלקות הקורונה, מטופלים בגילאים צעירים ויולדות שמצבם החמיר. בנקודת הזמן הזו, אנו זקוקים יותר מהכל לכח אדם מנוסה ומיומן, זה האתגר המשמעותי ביותר איתו אנו נדרשים להתמודד."

צילום: חיים ורסנו תקווה חדשה

Back to top button