פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: לא ננוח עד שבני 60+ יקבלו את המגיע להם מהמדינה

מפלגת 'יש עתיד' הציגה היום (ראשון) את תכנית העבודה למען האזרחים הוותיקים.

יו"ר המפלגה, ח"כ יאיר לפיד, הדגיש את החשיבות בשינוי כיוון באופן בו המדינה מטפלת בבני הגיל השלישי: "צריך לעדכן את הקצבאות, להילחם בבדידות, לחזק את הקשרים עם הקהילה ואת הקשרים עם הצעירים, ליצור הזדמנויות לתעסוקת מבוגרים, להיאבק בעושק קשישים ולשפר דרמטית את הטיפול הבריאותי שהם מקבלים. כל זה נמצא בתוכנית שאנחנו מפרסמים היום. כל הפרטים יהיו לפניכם. אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שהתוכנית הזו תיושם, ואנשים מעל גיל 60 יקבלו את מה שמגיע להם מהמדינה שבנו."

צילום: אלעד גוטמן

מי שהציגה את התכנית ותוביל אותה היא השרה לשוויון חברתי לשעבר, מירב כהן שהוסיפה ואמרה: "מדובר בכמיליון ומאתיים אלף אנשים שצברו ניסיון וידע עצום, ובגיל צעיר מידי מושלכים הצידה. כך, מאנשים יצרניים ומובילים, אנחנו הופכים אותם במו ידינו לנתמכים. את המעגל הזה אנחנו חייבים לעצור, ולראות בדור המבוגר בישראל נכס ולא נטל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד גוטמן

אל הדברים הצטרפה טניה מזרסקי, סגנית ראש עיריית כרמיאל ומועמדת מטעם רשימת 'יש עתיד' לכנסת ה-24. בדברים שנשאה בעברית וברוסית אמרה: "ברצוני לשים דגש על אוכלוסיית הקשישים שהינם עולים חדשים. לעיתים האזרחים הותיקים כלל אינם מודעים למה שמגיע להם. יש לדאוג למיצוי זכויות מלא להנגיש את המידע ולדאוג להעבירו בשפות השונות."

עם סיום האירוע חתמו המשתתפים וראש מטה 60+, טל בשן על תכנית יש עתיד למען האזרחים הוותיקים.

Back to top button