חדשות חוץ

אושרה העלאתם של כ-330 עולים חדשים מאתיופיה במסגרת מבצע "צור ישראל"

יו"ר וועדת החריגים לכניסה לישראל השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס, אישר לפני זמן קצר (ראשון) את בקשתה של שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה לאפשר את העלאתם של כ-330 עולים חדשים מאתיופיה במסגרת מבצע "צור ישראל" כבר בשבוע זה. כלל העולים החדשים יעברו בדיקות קורונה לפני ההמראה לארץ ועלייתם תתבצע בסיוע הסוכנות היהודית. עם הגעתם ארצה העולים החדשים יועברו לבידוד באתרים ייעודים של משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית בתיאום ושיתוף פעולה עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות.

השר אופיר אקוניס אמר:״הבסיס לקיומה של מדינת ישראל הוא העלייה ארצה. נעניתי לבקשת שרת העלייה והקליטה לאשר את עלייתם של מאות מיהודי אתיופיה, שטיסתם נדחתה מספר פעמים. אני מודע לקשיים בהם נתונים העולים, והחשיבות בהבאתם לישראל״.

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה אמרה: "עלייה לישראל הינה מרכיב מרכזי וחיוני בהגשמת החזון הציוני ומאבני היסוד של מדינת ישראל מאז קום המדינה, ומאז ועד היום, גם בעתות מלחמה ומשבר, מעולם לא פסקה עליית יהודים מרחבי העולם. גם בימים קשים אלה נדאג למתווה זהיר שיאפשר לעולים להגיע לישראל, מתווה שיקפיד על שמירה על בריאות הציבור ובריאות העולים. אני מודה לשר אקוניס על שיתוף הפעולה ואישור הגעתם של העולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button