חדשות הארץ

גן החיות התנ"כי – עכשיו מונגש גם לציבור החרדי

קופות כרטיסים אוטומטיות חדשות יוצבו בגן החיות התנ"כי ויאפשרו מכירת כרטיסים, גם במזומן, בכל ימות השבוע. הקופות החדשות יאפשרו לחסוך את העלויות הנובעות מהפעלת קופת מזומן מאוישת בשבת. בשנה האחרונה, גן החיות התנ"כי ניהל תהליך להטמעת שיפורים טכנולוגיים, הנוגעים לקשר עם קהל המבקרים והציבור בכלל. השיפורים נוגעים בעיצוב אתרי האינטרנט של הגן והאקווריום ויצירת אפליקציה חדשה למכשירי הטלפון, עובר למערכות מידע ולטיוב מערכת רכישת הכרטיסים מרחוק ובקרת הכניסה.

בתוך כך מתקיים כיום תהליך להצבת מכונות אוטומטיות לרכישת והפקת כרטיסי כניסה, לגן החיות ולאקווריום, אשר יתנו מענה גם למכירה במזומן. עיריית ירושלים ליוותה את גן החיות במהלך ותסייע במימון עלויות המכונות המתקדמות. הדברים סוכמו השבוע בפגישה בין מנכ"ל גן החיות מר זיו אילון ומנכ"ל עיריית ירושלים, מר איציק לארי. הצבת המכונות מיד ובסמוך לדרך הגישה מהחניון לפתח הגן, בנתיב הטבעי לבאים לגן, תאפשר לציבורים נוספים שעד כה נמנעו לפקוד את הגן, להצטרף לקהל הרחב הנהנה כיום מביקור בגן. קדם לכך שיח מפרה שניהלה העירייה עם קהילות בו התברר כי האוטומטיזציה והמיקום שנבחרו להצבת המכונות פתחו פתח לביקור בגן של ציבור רחב, שעד כה נמנע מהביקור בו.

מנכ"ל העירייה, מר איציק לארי אמר: "גן החיות הוא אחד המקומות החשובים בעיר ומהווה מוקד בילוי ופנאי חשוב מאין כמוהו. הנגשת הגן לכלל הציבור בדרך מכבדת ואגב ניהול שיח סבלני וסובלני, נעשתה בדרך התואמת את חזון ראש העיר ואת מדיניות העירייה, המבקשים להנחיל בירושלים תרבות של שיח ושיתוף פעולה וחיים של הכלה וסובלנות בין כל תושבי העיר והבאים אליה, בדרך מכבדת ומתחשבת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button