פוליטי / מדיני

סער: האנשים שרוצים להתפרנס מרגישים שמתייחסים אליהם כנתינים

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער וח"כ יפעת שאשא ביטון, ערכו היום (שני) סיור בעסקים קטנים שנפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה ברחוב אחוזה בעיר. במהלך הביקור פגשו בבעלי חנויות ששיתפו אותם במצוקתם כתוצאה מרצף הסגרים המתמשך ובצורך לקבל מענה למשבר הכלכלי אליו נקלעו.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, אמר: "אפשר להחזיר גם את המסחר באופן דיפרנציאלי ובהתאם לכללי התו הסגול כדי לאפשר לאנשים לשרוד. האנשים שרוצים להתפרנס מרגישים שלא מתייחסים אליהם כאל אזרחים, אלא כנתינים. לממשלה יש גם כוחות איך לעודד את העסקים הקטנים, ניתן לחשוב גם על דרכים יצירתיות. הייתה שיטה של מענקים אבל אפשר לחשוב על שיטה נוספת- לתת לאזרחים שוברים שבהם הם יכולים להשתמש בעסקים שנפגעו במהלך הקורונה ובדרך הזו גם לייצר צריכה וביקושים, להניע את גלגלי הכלכלה ולעזור בצורה ממוקדת לאותם עסקים שבסך הכל מנסים להתפרנס."

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, ציינה: "הסיור הזה תמצת את חוסר ההיגיון המשווע בניהול של המשבר הזה. שמענו אנשים שאמרו שהם נמצאים על הקצה. הגיע הזמן שהממשלה תמצא את הדרך לנהל את המשבר הזה בצורה אחראית אבל הגיונית, צריך לומר לציבור איך לעשות את הדברים בצורה נכונה תוך כדי שהם מתפרנסים בכבוד. אי אפשר להיות כל הזמן רק במקום שמטיל גזרות. צריך להתחיל להגיד גם מה כן ולא רק מה לא.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים ורסנו

Back to top button