משפטי/פלילי

1,461 דו״חות נרשמו ביממה החולפת בגין הפרות תקנות הקורונה

משטרת ישראל ממשיכה בפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל. ביממה החולפת, ה- 7 בפברואר, נרשמו על ידי השוטרים 1,461 דו״חות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ, ובהם: 832 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 421 דו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות שניתנו אמש קודם להסרת מגבלות התנועה שפגו בשעות הבוקר), 58 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 37 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 88 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

בנוסף השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-2,330 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 123 אזהרות, וב-55 מקומות בוצע דילול קהל. 14בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-2,893 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-5,285 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מכל התקהלות שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכול בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה לשגרה בהקדם. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button