צרכנות

איך לטפל ברימות בבית ומתי להזמין מדביר

אם אתם מתמודדים עם רימות זבובים בבית שלכם, יש סיכוי טוב שזה בגלל שהשארתם מזון במטבח שלכם. לרוב כאשר מזון נרקב הוא מושך אליו יתושים או זבובים מסוגים שונים. הזבובים מטילים את הביצים שלהם במזון רקוב ולכן, אם אכן ביקרו במטבח שלכם במזון רקוב שלא הייתם מודעים לקיומו זבובים, כבר לאחר כמה ימים תבחינו ברימות זבובים בביתכם. בכדי להיפטר מרימות זבובים חשוב מאוד לבחור הדברת רימות זבובים שתתבצע על ידי חברת הדברה מקצועית ומנוסה בתחום הדברה מעין זאת.

למה יש רימות זבובים בבית?

כאמור, זבובים נמשכים למזון רקוב והם נוהגים להטיל בו את הביצים שלהם. לרוב, רימות זבובים יופיעו במזון רקוב או מזון בתהליכי ריקבון המצוי במטבח שלכם או בכל אזור אחר בביתכם. רימות נמשכות גם לאזורים מאוד לחים כגון: דפנות של ארונות, שיש ועוד. מדובר על אזורים שלרוב צוברים פירורי מזון שהופכים למעין דבק עם הזמן. אם יש לכם בבית פינות דביקות מאוד זבובים ויתושים אוהבים מאוד להטיל בהם ביצים. גם אם יש לכם קומפוסט לצמחים והוא לא מאוד איכותי, הוא ימשוך אליו זבובים שיטילו בו ביצים. כך שהרימות אמנם נוטות להופיע במטבחים שונים בבתים, אך ניתן למצוא אותם גם באזורים אחרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדברת רימות

אם ניסיתם להיפטר מהרימות שהופיעו בביתכם באופן עצמאי על ידי שימוש בחומרי ניקיון או חומרי ריסוס כאלה ואחרים אך לא הצלחתם להיפטר מכולם, הדברת רימות מהווה את הפתרון היעיל ביותר במקרה שכזה.  הדברה נגד רימות שמתבצעת על ידי מדביר מקצועי, כוללת יותר מפעולה אחת. מעבר להדברה מאוד מקצועית במקום שבו הביצים הוטלו, יש צורך גם לנקות את האזור שבו הרימות או הביצים הופיעו בצורה קפדנית מאוד. חשוב שתדעו שללא ניקיון ההדברה לא תהיה מספיק אפקטיבית. מדביר מקצועי ידע לאבחן מראש את האזורים בבית שכדאי לבצע בהם ריסוס. כמו כן, מדביר מקצועי יבקש מכם לנקות אזורים שדורשים ניקוי שכן, הוא ידע שבכדי לפתור את הבעיה מהשורש, חייב שחומר ההדברה יחדור לכל האזורים הבעייתיים ולכלוך דביק באזור כלשהו יכול למנוע ממנו חדירה הרמטית.

סוגי הדברה נגד רימות זבובים במטבח

הדברה נגד רימות זבובים במטבח יכולה להיות או הדברת ג'ל או הדברת ריסוס. הארון שניתן וצריך לרסס את כולו במקרה שכזה הוא הארון המצוי מתחת לכיור. את כל שאר הארונות מרססים רק בצירים. עבור רימות במטבח לא פעם כדאי להשתמש דווקא בג'ל שכן, מדובר על חומר שמזיקים אוכלים, מורעלים ממנו ומפיצים אותו למזיקים אחרים. כדאי שמדביר מקצועי ימליץ לכם על שיטת ההדברה המתאימה בביתכם, בהתאם לאזורים שיש לבצע בהם הדברה ועוד.

בין אם הופיעו רימות זבובים במטבח שלכם ובין אם הם הופיעו באזורים שונים בביתכם, חשוב מאוד שתטפלו בהם בצורה הטובה ביותר בכדי להיפטר מהם אחת ולתמיד שכן, מלבד העובדה שהם מהווים מפגע אסתטי, הם גם יכולים לפגוע בבריאותם של דיירי הבית.

 

Back to top button