משפטי/פלילי

3,016 דו״חות נרשמו ב- 3 הימים החולפים בגין הפרות הקורונה

משטרת ישראל ממשיכה בפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל. בשלושת הימים האחרונים (8- 10 בפברואר) נרשמו על ידי השוטרים 3,016 דו״חות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ, ובהם: 2,488 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 98 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 229 דו״חות בגין הפרות הגבלות המסחר, וכן 126 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

המשטרה הגבירה בימים האחרונים את פעילות הפיקוח והאכיפה בגין הפרות של בתי עסק הפועלים בניגוד לתקנות, כשרק אתמול נרשמו בהקשר זה 116 דו"חות. כמו כן, בשלושת הימים האחרונים, השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-6,083 בתי עסק, ניתנו 129 אזהרות, וב-137 מקומות בוצע דילול קהל. 13 בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות.

בתוך כך, בשלושת הימים האחרונים בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-8,547 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-14,772 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מכל התקהלות שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכול בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה לשגרה בהקדם. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button