צרכנות

דיסק און קי למיתוג העסק

דיסק און קי (USB) ממותג נחשב כמתנה מרשימה ביותר שתשמש גם כפריט שיווקי אידיאלי עבור כל בית עסק או ארגון.  אפשר לחלק  אותו בכל אירוע חברה, להעניק אותו כמתנה לעובדים וללקוחות הקבועים, לספקים שלכם וגם לכל לקוח פוטנציאלי שתרצו לעניין ולהרשים בכנסים או תערוכות. מיתוג של גאדג'ט מסוג זה מצליח לעשות את הפרסום הנכון בשילוב של לוגו יחד עם מוצר ראוי. תנסו לדמיין לרגע את המראה הזעיר שלו – הוא לא מוכרח להראות פשוט וזול, כי על ידי מיתוג נכון ומקצועי תוכלו להפוך אותו למוצר יעיל, יוקרתי ומעוצב, שמושך את העין וממקסם את כל יתרונותיו. אפשר למתג אותו בצורות שונות בעזרת לוגו מודגש שתורם למראה שלו והופך את הפריט למוצר שימושי, זמין ובעל פוטנציאלי שיווקי גדול. 

סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

היתרונות של  דיסק און קי (USB)  עם לוגו

דיסק און קי זה נחשב לשימושי מאחר שעל אף הגידול בנפח הכוננים הקשיחים, נעשה בו שימוש תמידי. כל אחד מוצא בו שימוש במסגרת העבודה, במחשב בבית, בחופשה, בלימודים, בכנס חברה, בישיבות עסקיות ועוד. הוא זעיר ולא תופס מקום, קל ליישום וגם עמיד. כל המידע הרב שהוא מכיל לא ניזוק וממוגן, גם אם הוא נמצא בתיק או בארנק. להלן כל היתרונות שלו:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • על גבי דיסק און קי ניתן להדפיס לוגו בולט, בכל גוון שרוצים וכך הוא הופך למוצר קידומי.  
  • החסן זה מהווה שי שמחולק כמתנה לעובד מצטיין, לשמירת לקוחות וליצירת התעניינות בקרב לקוחות פוטנציאלים.  
  • באמצעותו ניתן להעביר הדרכה או הרצאה בזכות כל החומר שהוא מכיל בתוכו במסגרת של כנס עובדים, פגישת עסקים, פגישה עם משקיעים וכדומה. 
  • הדיסק הוא מאגר לתוכן שניתן להטמיע בו מידע שיווקי, מידע מקצועי, טיפים שונים שמיועדים לשמירה על בטיחות סייבר, כל מיני רעיונות למטרות מכירות ושיווק וכולי.  
  • מלבד הלוגו, אפשר גם להדפיס על גב ההחסן ברכה, סלוגן או לאחל מזל טוב לאחד העובדים או הלקוחות ועוד.
  • מוצרי פרסום עם לוגו יתאימו מאוד לחלוקה עבור לקוחות, בכנס, ביום גיוס של עובדים חדשים לעסק, בחגים ומועדים, בהשקות עסקיות ובכל אירוע שמכנס את עובדי החברה ולקוחותיה. 

כיצד מתאימים אותו לעסק שלכם?

אפשר לחלק אותו כאמור לעובדים או ללקוחות, לשותפים עסקיים או לכל אדם שמתעניין בעסק או בארגון שנתקלתם בו. האפקט של דיסק און קי ממותג הינו גדול, לרבות אם תצליחו להתאים אותו בדיוק ליעד שלכם. למשל, ניתן לבחור את ה- Disk on key כך שהעיצוב שלו ישתלב עם הדימוי העסקי הרצוי. עיצוב צעיר ורענן כמו דיסק און קי בצורות שונות (כמו צמיד, שרשרת וכדומה) יתאים בעיקר לעסק שרוב הלקוחות שלו הינם צעירים או סטודנטים. לעומת זאת, חברות ביטוח או כל מוסד פיננסי יצליח להגדיל את המיתוג באמצעות דיסק און קי מעוצב ויוקרתי למראה. משמע, כשהמטרה תהייה לשדר איכות, ביטחון ויוקרה, הנכון הוא לבחור התקן בגוונים של זהב נוצץ או בצורת כרטיס אשראי. כדי להשיג את המטרה בצורה האפקטיבית ביותר, כדאי לבדוק את כל האופציות הקיימות בשוק ולבחור את הצורה המתאימה ביותר לאופי העסק. כמו כן, רצוי לבחור כמות מחושבת של פריטים אלה, שתספיק למגוון אירועים עתידיים ואותם תוכלו לחלק לכל מנעד הלקוחות העובדים והספקים שלכם, שהם בל נשכח, האלמנט הפרסומי השקט והחזק ביותר. 

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים 

 

Back to top button