משפטי/פלילי

צפו: חשוד ירה לעבר רכבו של שוטר – כנקמה על קבלת דו"ח קורונה

המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה שני חשודים לאחר שירו על רכב שוטר מכפר ריינה שמשרת בתחנת נצרת, הרקע לירי – דוח קורונה שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן.

אחד מהחשודים, תושב נצרת בן 18, נעצר על ידי שוטר בביקורת שגרתית במסגרת פעילות אכיפת הסגר, לחשוד נרשם דו"ח קורונה על סך 500 ש"ח ולאחר שאיים על השוטר נמצא אף אגרופן ברשותו. יום לאחר המקרה חבר אותו חשוד לשני קרובי משפחה בני 20 -21 אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בשוטר ולבצע ירי לעבר השוטר. החשודים הצטיידו בנשק הסירו את לוחיות הזיהוי של הרכב אות לקחו ממגרש רכבים ובשעות הלילה הגיע סמוך לביתו של השוטר פתחו בירי מסיבי אל עבר רכבו הפרטי של השוטר שחנה בסמוך לביתו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה נרחבת ומיומנת בליווי של הפרקליטה אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז צפון והצליחה לגלות את זהותם של שני החשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

כנגד שניהם – ג'מאל נפאפעה בן 18 תושב נצרת, ועבד אלרחמן גראבה בן 21 תושב ריינה- הוגשו כתב אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים, כל אחד לפי חלקו במעשה, בין היתר בעבירות נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל במחוז צפון פועלים ללא הרף ובחיכוך מתמיד עם גורמים עבריינים, איומים ופגיעות לא ירפו את ידי השוטרים במלאכתם בשרות הציבור. משטרת ישראל תדאג למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריינים הפועלים נגד נציגי החוק בניסיון להפריע לעבודתם."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button